Klik2

‎"Kadang2 Allah Sembunyikan Matahari..Dia turunkan Hujan,ribut & petir..Kita menangis dan bersedih. Kita tertanya-tanya kemana hilangnya Matahari?? rupa rupanya ALLAH ingin menghadiahkan pelangi yang amat INDAH utk KIta"

31 Mac 2012

Selesai sudah.....

Selesai sudah 1 lagi program wajib di sekolah.
Majlis berlangsung dengan lancar berkat kerjasama semua.
Penat tak boleh nak cerita.
Sampai rumah dah Maghrib....

Sebelum majlis bermula 3 mak dara berangan duduk kat kerusi empuk YAB....
Manalah tau kot-kot ayah jadi YAB nanti..
Ha.ha.ha....perasan tak sudah!!!!!!
Abaikan muka orang kepenatan.....

2 persembahan dari anak-anak didik.
Alhamdulillah, walaupun dilatih cuma 3 hari, 
anak-anak ini mampu merealisasi impian cikgu-cikgunya....

Ibu sibuk dan Naurah pun sibuk...
Naurah dan rakan-rakan jadi gadis pengagih cenderahati.....

Sebahagian warga SKPK yang bertungkus lumus menjayakan majlis......
Kain yang kami pakai tu adalah batik Sarawak yang ibu order dari Ummiross.
Cikgu-cikgu lelaki membuat baju kemeja.
Sayangnya di atas permintaan JKKK Kg mereka terpaksa
memakai baju Melayu.
Baju batik mereka kena KIV dahulu....

VVIP
Menteri Besar Johor YAB Datuk Haji Abdul Ghani B Osman.
Dihujung sebelah kanan tu YB M.Asojen, Ahli Exco Kerajaan Negeri Johor....


Dan akhirnya, Naurah tertidur semasa MB berucap....he.he.he.....

Tugas rutin ibu setiap kali ada majlis adalah bahagian hadiah.
Sebab tu kalau masuk paper, ada je muka minah tu menempel.....he.he.he....
Ibu:"Terima Kasih ye Datuk kerana sudi bertandan"
Datuk MB :" Sama-sama, bolehlah saya bawa bekal buah ni ke KL nanti..."

Jamuan sebelum MB berangkat pulang......

Penari-penari cilik bergambar kenang-kenangan dengan YAB Menteri Besar....

 Sesi bersalam-salaman dengan Menteri Besar....

Bersalam pula dengan YB M.Asojen.

Tak dapat makan beradap dengan MB pun tak kisahlah, 
janji duduk di kerusi bekas MB...ha.ha.ha...
Jamuannya memang 1st kelaslah.
Udang galah saiz XXL, sup tulang gear-box, 
ayam hutan masak berempah, ikan baung masak asam dan macam-macam lagi.
Kerana keenakan itu sampai ibu lupa nak snap gambar....he.he.he...
Pagi ni kepala dah mula rasa berat semacam...hu.hu.hu....

22 ulasan:

mamaijat berkata...Reply To This Comment

.....Alhamdulillah...segalanya dah selesai dan berjalan lancar...

Pppsssttt...berapa dapat?berapa YAB bagi?ha ha ha..abaikan pertanyaan gurauan ni ye dinda......

Okay,ari ni & esok..you REST ye!!!
you need a break!!!
i know it!!!!!

Izan Ishak berkata...Reply To This Comment

akhirnya dah selesai majlis tu dgn jayanya ye kak nza...

hari ni bolehlah rehat puas2 kat umah ye...

NzA berkata...Reply To This Comment

to mamaijat
syukur, semuanya lancar cuma tamat agak lewat..maklumlah kalau jemput YAB byk protokolnya..

Kalau ikut yg dijanjikan mmg lumayan..moga jadi kenyataaa......ngee...

pagi ni dh mula pening n mual....makan ubat n tidur jap...ni dh ok sikit.....

NzA berkata...Reply To This Comment

to izan
Syukur segalanya brjln lancar..kalau ikutkan hr ni pn kena p sk cz utk kemas mana yg patut ttp akak xgitu sihat....

Norsalmi berkata...Reply To This Comment

Alhamdulillah semuanya berjalan lancar.. 2 hari ni boleh lah rehat ye..

kakyong berkata...Reply To This Comment

lama tak singgah ke mari.. hari ni gigih nak jengah cerita kawan2... nampaknya sekolah kak nza ni selalu jer ade xtvt.. hebat...

NzA berkata...Reply To This Comment

to kak salmi
Syukur alhamdulillah semuanya brjln sprti yg dirancang...fulus pn byk masuk..kalau la janji ditepati..InsyaAllah.....

jemarisuri berkata...Reply To This Comment

alhamdulillah smuanya beres...hehe..

**2 hari ni rehat la betul2 ye..

NzA berkata...Reply To This Comment

to kak yong
yelh, lama k.yong menyepi...mesti bz dgn biz.

setiap sk ada xtvt yg wajib n biasanya program tu lbh kurg sama seluruh negara..itulh beban tugas kaum guru yg xsudah2.....

NzA berkata...Reply To This Comment

to JS
Syukur semuanya selesai..hr ni dh mula xsihat...moga dpt berehat dgn jayanya.....thanks JS

Puan Kutu berkata...Reply To This Comment

mriahnya ekk ada YB datang.baju batik tu pun cantik.sedondon jer..Alhamdulillah majlis berjalan lancar..:)

MulutPayau berkata...Reply To This Comment

Alhmdulillah semuanya berjalan lancar...boleh tarik nafas legaaaa....lepas ni boleh rehatlah ya...

ariana berkata...Reply To This Comment

Wah..hebat jg majlisnya..MB turun ye..:)tentu guru2 nya hebat jg sbb berjaya mengadakan majlis yg sebegini gemilang..maklum bkn calang2 org yg hadir..:)

NzA berkata...Reply To This Comment

to PK
kalau YAB dtg byk protokolnya PK...amat memenatkan...2 pn dgn bntuan org kg....Alhamdulillah semuanya lancar.....

NzA berkata...Reply To This Comment

to MP
Syukur...rasa lega utk seketika..bila ingatkan fail2 yg byk tu pening blk...2 hr nk rehat puas2....

NzA berkata...Reply To This Comment

to ariana
MB yg menawarkan diri utk hadir disaat akhir..mmg kami trpaksa bekerja keras ttp syukur krn semuanya selesai dgn jayanya.....

Zefa NorAsmara berkata...Reply To This Comment

Adui.. terbayang kepenatannya. Kalau program ada VVIP mmg berkali ganda seboknya..

ps: mak ai.. sedapnya jamuannya kak. telan air liur ibu yusuf..

NzA berkata...Reply To This Comment

to zefa
betul tu zefa...brganda2 cjadinya...dr sebesar2 n sekecil2 prkara kena ambil berat......

2lh, akak cuma mkn udang + saYUr cmpur je.....

puanbee berkata...Reply To This Comment

Amboi seronoknya , kenapa sekolah aliya mesyurata PIBG tk meriah mcm ni ..

NzA berkata...Reply To This Comment

to Bee
SK akak sntiasa meriah sokmo...lebih meriah dgn kehadiran ibu bapa yg sntiasa memenuhi dewan...

ummiross berkata...Reply To This Comment

Hmm hari ni baru dapat bw balik, qadha' baca entry NzA, hehe..
Alhamdulillah semuanya berjlan lancar, tentu rasa puas walaupun penatkan NzA.Tentu istimewa sekolah NzA sebab terpilih untuk dilawati VVIP..

Hehe..cantiknya batik Sarawak sedondon,cikgunya pun manis2 semuanya.Bila lah dapat tengok jejaka2 tampan dengan kemeja batik Sarawak pulak,hik!

Ummi Hanie berkata...Reply To This Comment

busy nyer kak... apepun, jaga kesihatan k...

cntik baju kurung

About me