Klik2

‎"Kadang2 Allah Sembunyikan Matahari..Dia turunkan Hujan,ribut & petir..Kita menangis dan bersedih. Kita tertanya-tanya kemana hilangnya Matahari?? rupa rupanya ALLAH ingin menghadiahkan pelangi yang amat INDAH utk KIta"

21 Mac 2012

Program Anti Dadah 2012

Program Anti Dadah peringkat sekolah ibu dijalankan sebelum cuti sekolah lagi.
Baru hari ni ibu terheggeh-heggeh buat n3.

Naurah semasa pertandingan mengarang esei.

Tekun mengarang.....

dan hasilnya Kakak Naurah menang dalam pertandingan.
Hadiah disampaikan pada hari Isnin........

Farouk masuk pertandingan mewarna poster....

Ada ke orang mewarna duduk macam tu farouk....
Siap tongkat dagu dengan lutut....
Alahai.....acuh tak acuh je Farouk warna......

Hasil kerja Farouk yang belum siap masa ibu sedang meronda-ronda
dan snap gambar...... 
Farouk tak menang pun sebab tak siap mewarna......
Lagi pun budak-budak perempuan mewarna lebih cantik dan teliti....

22 ulasan:

lieyalatif berkata...Reply To This Comment

NAURAH kidal rupenye kak yeak...he he he....bijak nie....alhamdulillah...tahniah naurah....ibu awak patut bangga ade anak awak mcm awak...harap2 anak aunty pun same bijak mcm kak naurah die nie....amin...

Zefa NorAsmara berkata...Reply To This Comment

Bijak dan berbakat kakak naurah ni.. alhamdulillah.. :D

cheqna berkata...Reply To This Comment

hehehehe
bab mewarna memang r biasanya pompuan lebih teliti..

Yati berkata...Reply To This Comment

Bagusnya ada program macam ni kat sekolah. :)

Izan Ishak berkata...Reply To This Comment

wahhh... tahniah naurah!

takpe farouk.. lain kali boleh cuba lagi dan lagi...

mamaijat berkata...Reply To This Comment

.....Congrat Naurah...
keep up the good job!!!
mmg anak dara kita same...tekun & selalunya berjaya...

ha ha haa....
si bujang mamaijat gitulah jua dulu...la ni amik course MM ,degree final year...
...asyik shooting ajer lah plak....
uuurrmmmm...
anak...anak....memang beza amat antara satu sama lain.....

NzA berkata...Reply To This Comment

to lieya
Anak akak 3 org yg kidal trmasuk ibunya nie...hi..

Alhamdulillah setakat ni setiap penyertaan dia akn menang......

InsyaAllah..moga mia, mija n dayyan juga jadi anak2 cemerlang....

NzA berkata...Reply To This Comment

to zefa
thanks.....

NzA berkata...Reply To This Comment

to cheqna
yelh cheqna...mrk lebih kemas n teliti....

NzA berkata...Reply To This Comment

to yati
rasanya semua sk seluruh msia jlnkan program ni yati......

NzA berkata...Reply To This Comment

to izan
terima kasih....

entah bila la giliran farouk.....hu.hu.hu....

NzA berkata...Reply To This Comment

to mamaijat
yelh mamaijat..anak2 dara xde masalah sgt ttp dpt bujang sorg betul2 mencabar ibu nie....
InsyaAllah, moga bila besar nnti farouk pn brjaya mcm bujang mamaijat....

Norsalmi berkata...Reply To This Comment

Tahniah buat Naurah.. Farouk belum tunjuk bakat kot..
Naurah kidal macam ibunya ye??

Maya Mayana berkata...Reply To This Comment

tahniah naurah..farouk tu sama mcm esyhad bab kaler2

NzA berkata...Reply To This Comment

to kak mie
thanks k.mie...entah bila la bakat farouk nk trserlah...farouk, naurah n beby semua nya kidal k.mie...kuat sungguh genetik yah....he..

NzA berkata...Reply To This Comment

to yana
thanks...entah la yana, farouk sorg yg xkreatif....

no limit adventre berkata...Reply To This Comment

kunjungan sob :)

NzA berkata...Reply To This Comment

thanks....sui singgah..

gadisBunga berkata...Reply To This Comment

budak lelaki ni mewarna stailnya rock sikit. heheh~

*soalan akak dah terjawab kat entry terbaru saya~

Dinas Aldi berkata...Reply To This Comment

Naurah selalu menang dalam macam2 pertandingan, syukur alhamdulillah!

Farouk jangan patah semangat, cuba lagi!

NzA berkata...Reply To This Comment

to gadis bunga
agaknya kot....he.he.he....

ok2 jap lagi akak p terjah....

NzA berkata...Reply To This Comment

to dinas
Alhamdulillah setakat ni dia murah rezeki.....

entahlah bila smpai masa farouk tu....

About me