Klik2

‎"Kadang2 Allah Sembunyikan Matahari..Dia turunkan Hujan,ribut & petir..Kita menangis dan bersedih. Kita tertanya-tanya kemana hilangnya Matahari?? rupa rupanya ALLAH ingin menghadiahkan pelangi yang amat INDAH utk KIta"

20 Mac 2012

Ayah @ Beijing, China.

Sekadar tepek 3 keping gambar kenangan Ayah yang ibu dah edit.
Banyak sangat gambar.
Malas ibu nak pilih.
Yang ibu hairannya, ayah banyak bergambar dengan kenderaan......
Pelik tapi itulah kenyataan........
Macam la kat Malayisa ni tak de kereta......
Ha.ha.ha.......
Bukan main lagi bawa dslr n kamera kompak.......
Objek itu juga jadi pilihan.........

Tujuan utama ayah ke sana adalah menghadiri Persidangan Pendidikan  Asia
berkaitan bidang pendidikan di pusat pengajian tinggi , kolej2 dan sekolah2.
Setiap tahun Ayah kena menghadiri 3 persidangan utama berkaitan
pendidikan iaitu Persidangan Asean, Asia dan Dunia......

Tapi banyak  gambar-gambar Ayah ditempat pelancongan....
Sebenarnya ibu jeles sebab tak dapat ikut AYah.
Alahai anak-anak ibu, bila la nak habis sekolah nie....hu.hu.hu.....
Kelakar tengok pic Ayah yang tengah tu..
Terkangkang semacam jerrr.....macam patung....ha.ha.ha....

p/s:.
Dah berura2 kena terbang lagi........hu..hu..hu...menchi!!!!

30 ulasan:

♥MAMASYAZA♥ berkata...Reply To This Comment

takpe kak. harap bersabar ok. bila anak2 dah habis skolah. akak for sure mmg boleh ikut. sabar ok sabarrrr

NzA berkata...Reply To This Comment

to mamasyaza
hu.hu.hu.......kena bersabar utk bbrapa thn lg nie.....

lieyalatif berkata...Reply To This Comment

seronoknye kak...tak semua org ade peluang mcm nie.....dpt tgk dan belajar budaya negara org....

NzA berkata...Reply To This Comment

TO LIEYA
yg xseronoknya si ibu yg asyik kena tinggal jaga anak2 ayah...hu.hu.hu....

anisalya berkata...Reply To This Comment

jelas tak dapat ikut tepek pics suami pun jadilah ye kak. hehehe...

Joanna Yunus berkata...Reply To This Comment

kak ibu kan edit picture tu...masukkan le gambar kak ibu dalam tu, kira2 macam pergi le tu hehehehe.... lama tak usik kak ibu...jangan keriau pulak

Lily@MamaZaraZareef berkata...Reply To This Comment

selalu btol husbnd kak nza kena travel..travel tpt best2 plak tuh..klu akak ikut kan seronok..leh tumpang holiday sekali..heheheh

cheqna berkata...Reply To This Comment

beshnya always terbang yang tak besh sbb selalu meninggalkan isteri dan anak2 ler...heheheh
takpe kak..=)

Norsalmi berkata...Reply To This Comment

Sabar2.. Insyaallah beberapa tahun lagi dh blh terbang berpasangan..

NzA berkata...Reply To This Comment

to anisalya
tau xpe...he.he.he...

NzA berkata...Reply To This Comment

to mamaQS
he.he.he...nnti gmbar akak nk letak kt mana tu.....tepi tembok?, atas pokok?....ha.ha.ha....

mamaijat berkata...Reply To This Comment

...hu hu hu..
NzA di serang virus CEM......
he he he....
tunggulah dinda...
masanya akan tiba...
akan kembali jadi pengantin baru ...
walau dah lama...kan!!!

NzA berkata...Reply To This Comment

to lily
dulu masa anak2 masih kecil mmg kami slalu ikut kemana ayah pergi ttp skrg xmengenangkan anak2 trpaksa mengalah...demi anak2...hu...hu.hu.

MulutPayau berkata...Reply To This Comment

seronoknya kalau dapat ikut....
sabar ya......tak lama lagi dapat ler ikut......

NzA berkata...Reply To This Comment

to cheqna
tang kena tinggal yg xbest sgt2...hu.hu.hu....

NzA berkata...Reply To This Comment

to k.mie
insyaAllah kalau diizinkan Allah......

NzA berkata...Reply To This Comment

to mamaijat
hu.hu.hu...maunya xCEM.......asyik ayah je yg trbang sdgkan si ibu ditinggalkan menguruskan anak2....sedih tau..xsabar nk tunggu saat pengantin tua itu brkepit....ha.ha.ha.....

NzA berkata...Reply To This Comment

to MP
InsyaAllah..Farouk..farouk...bila nk besar nie...hu.hu.hu.....

Areef Ibn Naim berkata...Reply To This Comment

salam,

erm, klu ada akak sblh gambar2 tu tentu lg berseri kan, hehehe... sesekali gi lah honeymoon kak... in sya allah, anak2 leh berdikari...

NzA berkata...Reply To This Comment

to areef
2lh kan..mmg brseri2 lagi la gambar2 tu bila ada bunga kembang semangkuk nie....3F tu dh boleh brdikari ttp kesiankan naurah tu....xde sapa nk tumpangkn dia p sk...hu.hu.hu....

Teratak Hami berkata...Reply To This Comment

takpe kak, tunggu anak2 dah besar then baru enjoy berjalan2. Masa tu pun akak dah pencen.

ummiross berkata...Reply To This Comment

Ziarah NzA jap, internet takde lagi, guna line iphone slow gila,kadang dapat,kadang tak dapat.

seronoknya tengok percutian hubby nza,takpe nanti boleh buat percutian keluarga, 'ayah' dah ada pengalaman tu..

ariana berkata...Reply To This Comment

Bestnya kerja mcm ayah tu ye..boleh tgk tempat org selalu..tp yg di tinggalkan ni lah..yg sedihnya..

Samalah kita..hubby akak pun selalu tinggalkan kami kerana tugas..yg mampu dilakukan hanya lah berdoa..huhu

Tanpa Nama berkata...Reply To This Comment

yu

yuppp..sooooooo cool....smart2 semua gambar abg mud...hehe...

Yati berkata...Reply To This Comment

Bestnya, pergi China.
Takpe la kak, nanti anak dah habis sekolah, boleh jalan-jalan puas-puas. :)

NzA berkata...Reply To This Comment

to TH
kalau dh pencen jwbnya dh xlarat nk jln..ttp lmbt lagi..masa akak pncen farouk dh kawin.kot...hi.hi.hi...

NzA berkata...Reply To This Comment

to ummiross
rindunya kt ummi..skrg ummi menetap di negeri mana???????

InsyaAllah, kalau ada rezeki ke sana nnti...2 pn kena tunggu anak2 dh besar...hu.hu.hu....

NzA berkata...Reply To This Comment

to ariana
xbestnya slalu kena tinggal...hu.hu.hu..

ttp nk wat camne cz kerja...nk xnk kena redha......

NzA berkata...Reply To This Comment

to yu
abg cool sokmo yu.....2lh pndai lak dia posing kali nie...biasanya brdiri tegak mcm nyanyi lagu negaraku jerrr.........

NzA berkata...Reply To This Comment

to yati
moga2 gitulh yati..lambatnya nk tunggu mrk besar.....

About me