Klik2

‎"Kadang2 Allah Sembunyikan Matahari..Dia turunkan Hujan,ribut & petir..Kita menangis dan bersedih. Kita tertanya-tanya kemana hilangnya Matahari?? rupa rupanya ALLAH ingin menghadiahkan pelangi yang amat INDAH utk KIta"

26 Ogos 2011

Majlis Khatam Selesai-Puasa ke 26

Pagi tadi selesai sudah Majlis Khatam Al-Quran.
Selama sebulan jugalah murid-murid ni bertadarus semasa waktu rehat.

Dan hari ini terakhir persekolahan sempena Hari Raya.
Kami bercuti bermula esok sehingga hari Ahad (5.9.2011)
Kira congak, kami cuti selama lebih kurang 8 hari....
Seronok..seronok..sila jangan jeles ye.
Tapi risau juga sebab naik sekolah murid-murid Tahun 6 akan hadapi UPSR.

Peserta Khatam.
Naurah salah seorang peserta khatam yang terpilih...

 Farouk pun sama-sama membaca yasin.

 Saja-saja menempel....
Hari biru sedunia....

Naurah menerima cenderahati bagi peserta khatam.

13 ulasan:

Cik Puan Zura berkata...Reply To This Comment

alhamdulillah dah khatam yer..

kak, selamat hari raya yer..maaf zahir dan batin...salam kenal lagi sekali...

IMANSHAH berkata...Reply To This Comment

Alhamdulillah, khatam juga akhirnya, sekolah saya rabu malam khamis hari tu

Cikli berkata...Reply To This Comment

pakaian cikgu-cikgu ni, hari-hari macam raya. bling bling.
kecuali cikgu lelaki la.

NzA berkata...Reply To This Comment

to zura
selesai urusan sblm cuti...Alhamdulillah.....

Slamat hari raya zura...

NzA berkata...Reply To This Comment

to imanshah
oooooo...buat mlm ek??? malam lagi best...

NzA berkata...Reply To This Comment

to cikli
cikgu gitulah...biar anak-anak murid brsemangat sikit...silau!!!!...he

insan_marhaen berkata...Reply To This Comment

Esok hari yang sibuk buat IM kemas rumah.

Nak beli kopiah corak biru-nish la esok!

anggunpesona berkata...Reply To This Comment

Seronoknya ada majlis2 mcm ni kat sekolah. Saya tak merasa le pasai mengajar di SMJK. Sesekali join majlis cam ni kat sekolah anak.

Ann Ishak berkata...Reply To This Comment

alhamdulillah...bagus jugak program ni kalau di kekalkan setiap tahun kan

NzA berkata...Reply To This Comment

to zura
syukur dh selesai.....

NzA berkata...Reply To This Comment

to IM
selesai sudah sesi yg meriah tu...

NzA berkata...Reply To This Comment

to anggun
rasanya kt xsemua sk buat majlis camni....

NzA berkata...Reply To This Comment

to ann
mmg bagus sgt....

About me