Klik2

‎"Kadang2 Allah Sembunyikan Matahari..Dia turunkan Hujan,ribut & petir..Kita menangis dan bersedih. Kita tertanya-tanya kemana hilangnya Matahari?? rupa rupanya ALLAH ingin menghadiahkan pelangi yang amat INDAH utk KIta"

25 Februari 2013

Pavlova vs Melty Vanila Coc

Petang semalam pavlova dan melty yang ibu order sampai depan pintu rumah.
Ibu order melalui rakan sekerja  melalui FB.
Ibu dah pernah makan pavlova sebanyak 2X tapi ibu belum pernah rasa melty tu....

 Pavlova yang nyummy....sekelip masa je licin......

Melty vanila coc......

TQSM Mizah...memang sedaplah......

11 ulasan:

LiLy @ MaMaQiStInA berkata...Reply To This Comment

Tengok gambar pun dah tau sedap kak..sedapnyee..^^

nea lopah berkata...Reply To This Comment

sangattt terliur! sekian ;p

Dinas Aldi berkata...Reply To This Comment

Akaaaaaakkk...teringin...nak jugaaaak!!!

NzA berkata...Reply To This Comment

@LiLy @ MaMaQiStInA
mmg sedap lily....xckp rasanya. kena order lg la.

NzA berkata...Reply To This Comment

@nea lopah
huhuhu....jom...

NzA berkata...Reply To This Comment

@Dinas Aldi
cpt2 p cari..nnti meleleh ayeq liuq....

jeBateja berkata...Reply To This Comment

buat sarapan pagi...sodap ni....ahakz

ummiross berkata...Reply To This Comment

Aduyai, pagi2 dah kecur air liur ni NzA, pavlova pernah makan, Melty vanilla choc tu belum, tapi nampak macam sedap sangat.

mummy_ayu berkata...Reply To This Comment

wah..yum yum...Ayu pun pernah makan pavlova jer..melty..emm..tak pernah plak.cedap ek?

Joanna Yunus berkata...Reply To This Comment

kak ibu dinda lapar le.... pavlova tu macam maniskan kak ibu...

Puan Kutu berkata...Reply To This Comment

akk tolong jangan goda sy dengan makanan..plz........

About me