Klik2

‎"Kadang2 Allah Sembunyikan Matahari..Dia turunkan Hujan,ribut & petir..Kita menangis dan bersedih. Kita tertanya-tanya kemana hilangnya Matahari?? rupa rupanya ALLAH ingin menghadiahkan pelangi yang amat INDAH utk KIta"

17 Januari 2012

Tiba-tiba Teringin...

Hari Ahad masa outing tiba-tiba lalu depan restaurant sushi kat Wetex Prade.
Teringin nak melangkah masuk tapi bila jengah ramai pula kaum cina sedang menjamu selera.
Terus kaki ibu terhenti.
Ibu ni kalau bab-bab makan kat luar jakun sikit.
Maklumlah sejak kahwin dengan Ayah, restaurant ibu cuma di dapur.
Sedihkan!!!!!!

 Ni sushi yang kami makan masa pergi ke Melaka lebih kurang 2 minggu lepas.
Ya Allah, rasanya macam mengidam pulak ibu ni.
Ayah dah mula sibuk.
Sapa nak bawa ibu makan sushi nie?????
Dah meleleh air liur ibu nie.......

p/s:
Salam Takziah untuk bonda Guru Besar Pn Hjh Nik Fauziah yang kembali ke rahmatullah pada petang Sabtu dan kakanda Ustazah Azalina (Guru Agama) yang pulang ke rahmatullah pada petang Ahad.
Semoga roh arwah berdua ditempatkan disisi orang-orang beriman....Al-Fatihah.

29 ulasan:

attyfir berkata...Reply To This Comment

tengok entry ni..tertiba je tekak ni nak makan sushi gak

NzA berkata...Reply To This Comment

TO ATTY
HE.HE.HE..JOM...JOM...

LiLy @ MaMaQiStInA berkata...Reply To This Comment

Nampak sedap sushi tu kak..
tapi lily tak mkn sushi..macam tak kena dgn tekak ni.. :)

ummiross berkata...Reply To This Comment

Eh kenapa tiba2 ummi pun turut mengidam jugak ni,cobaan..!

Al fatihah untuk rakan NzA yang telah 'pergi'..

Puan Kutu berkata...Reply To This Comment

seriously sy tak pernah mkn sushi..org kata kena pandai pilih, ada yg sedap n ada yg tak..nth tak teringin plak nak rasa..tp baru nie aiman ada sebut soh belikan dia sushi,agaknya terpengaruh kartun kt TV..hehe..

Awanama berkata...Reply To This Comment

ank JS pun baru berjinak ngan sushi..hehe..cuma JS blm pandai mkn lg..hikhik

Iela Fazielah berkata...Reply To This Comment

ila xpernah mkn sushi kak... tp nampak sedapnye

♥MAMASYAZA♥ berkata...Reply To This Comment

sedap yer kak, saya ni tak penah mkn sushi...hehehehe

NzA berkata...Reply To This Comment

to lily
sama dgn suami akak, dia xsuka bau sushi yg hanyir tu......

NzA berkata...Reply To This Comment

to ummiross
he.he.he...bahaya tu kalau mengidam....

Al-fatihah....

NzA berkata...Reply To This Comment

to PK
kami sekeluarga peminat sushi...mmg dh ketagih ni PK....sedap!!!!!!!

NzA berkata...Reply To This Comment

to JS
anak2 sya semua peminat sushi....

NzA berkata...Reply To This Comment

to iela
kami skluarga peminat sushi kecuali ayah......

NzA berkata...Reply To This Comment

to mamasyaza
agak2 su suka tak makan sushi..kalau xbiasa rasanya lain mcm sikit...hi.hi.hi...

ida =) berkata...Reply To This Comment

sushi... makan la weekend ni. lama x makan. sedap jugak :)

NzA berkata...Reply To This Comment

to mama adam
sedapkan sushi....

mamaijat berkata...Reply To This Comment

.....tapi tekak mamaijat x leh masuk menda ni..ha ha ha ha..kategori jakun juga ka?????

Murni Alfathunnisa berkata...Reply To This Comment

Meh sini..saya bawak akak gi makan sushi..tapi saya tak makan..saya tumpang tengok aje la..hehe. teringin nak cuba...tapi belum ada keberanian..

dekat jusco banyak juga pilihan sushi ni..

NzA berkata...Reply To This Comment

to mamaijat
wah kalau p mkn dgn mamaijat bagus gak nie..biar nza makan seseorg...hi.hi.hi...

mummyrinazone beauty berkata...Reply To This Comment

suker sushi sotong..mmg marbles

Ibu Yusuf Maryam berkata...Reply To This Comment

Teringin sushi jugakkk.. huhu..

Nur berkata...Reply To This Comment

Cepat beli kak, nanti termimpi-mimpi, susah. :D
Yati kalau nak beli, kat Jaya Jusco je, tapi macam kurang sedap.

NzA berkata...Reply To This Comment

to nurul
akak pn suka yg kurita tu...sedap!!!!

NzA berkata...Reply To This Comment

to zefa
jom.....p makan...

NzA berkata...Reply To This Comment

to siti murni
wah bestnya ada org nk blanja n yg lagi best org tu xsuka sushi....he.he.he....

NzA berkata...Reply To This Comment

to yati
2lh, mmg dh mimpi2 ni nak makan sushi...hu.hu.hu...

akak xpernah beli lagi yg jusco tu....

Salmi berkata...Reply To This Comment

Sejujurnya, akak belum pernah makan sushi.. Selera kampung la katakan.. Nanti nak cuba juga.. Nampak gambar tu teringin la pulak..

NzA berkata...Reply To This Comment

to k.mie
yah pn berselera kg k.mie cuma seja dh mencuba dh mula jatuh cinta pd sushi....kalau nmpk sushi rasa xleh nk thn....cubalh kak....

Ummi Hanie berkata...Reply To This Comment

same kite kak ! teringin mkn sushi ... tp kena drive jauh sikit , ada kat Jusco sana ... parit buntar/nibogn tebal ni takdak...

About me