Klik2

‎"Kadang2 Allah Sembunyikan Matahari..Dia turunkan Hujan,ribut & petir..Kita menangis dan bersedih. Kita tertanya-tanya kemana hilangnya Matahari?? rupa rupanya ALLAH ingin menghadiahkan pelangi yang amat INDAH utk KIta"

29 Januari 2012

Selamat Datang Qaisara Balqis.

Perkenalkan orang baru dalam family ibu.
Qaisara Balqis,
anak buah ibu yang lahir 2 minggu awal dari tarikh jangkaan 6.2.2012.
Dilahirkan di sebuah klinik swasta di Pasir Mas, Kelantan.

Tahniah untuk mama Qaisara, NorHayati Munirah ,adik kesayangan ibu 
dan papa Qaisara, Marzuki.
Lengkaplah sebuah keluarga kecil mereka berdua
kerana dikurniakan 2 orang permata hati yang comel
seorang anak lelaki bernama Iman Amsyar dan
baby Qaisara Balqis.

 Baby Qaisara Balqis lahir 2 minggu awal dari jangkaan.

Wajah suci bersih umpama bidadari syurga...
Masa gambar ini ibu snap Qaisara baru berusia 10 minit......

 Qaisara di sisi Kak Nana dan abangnya Iman Amsyar.

Angah, Naurah dan Iman yang noty.....

Naurah dan Farouk.

Angah merangkap peneman Su Tie di klinik bersalin.

 Dan hadiah pertama dari Qaisara untuk ibu..."Yak.."...hu.hu.hu.....

Dan yang paling kelakar bila anak-anak ibu siap
bagi amaran, "Kami tak nak adik lagi tau ...."
Sedangkan habis pipi Qaisara jadi mangsa gomolan mereka berlima....

p/s:
Tidak sihat!!!!!!
Masih tak sempat nak BW...hu.hu.hu.....

27 ulasan:

Salmi berkata...Reply To This Comment

Dah puas belai anak sendiri, sekarang masa nak belai anak2 buah la pulak kan Yah??

NzA berkata...Reply To This Comment

to k.mie
betul tu ttp yg sedihnya semua anak2 buah dok jauh......

Nur-nba berkata...Reply To This Comment

Salam.
Boleh Nur panggil akak dengan nama Kak Yah. Comelnya Qaisara.. Tentu akak akan merinduinya...

LiLy @ MaMaQiStInA berkata...Reply To This Comment

comelnye baby..putih..
nama pun sedap jer..
Farouk taknak adik lg ke?
siap bg amaran ye taknak adik..hehe.. ;)

mamaijat berkata...Reply To This Comment

.....tunggu ntah bilalah anak dara mamaijat ni nak naik pelamin dan bagi cucu kat mamaijat ni....hu hu hu....

Dinas Aldi berkata...Reply To This Comment

Cantik sungguh namanya & sangat sangat sangat adorable orangnya, gewaaammmm!

sekadar satu coretan berkata...Reply To This Comment

Comeynye... Geram jer nengoknyee...

Kalau anak2 saya nk ajer adik... tapi maknya ni kene piki beratus kali...

azieazah berkata...Reply To This Comment

Tahniah!
Syukur alhamdulillah. Semoga ibu dan anak sihat...

NzA berkata...Reply To This Comment

to nur-nba
apa2 pn akak xkisah...

mmg sedang merindui dia.....

NzA berkata...Reply To This Comment

to lily
mmg putih melepak mcm kapas...

farouk suka baby kecik ttp xnk tahta dia dirampas...hi.hi.hi...

NzA berkata...Reply To This Comment

to mamaijat
InsyaAllah...abis belajar terus kawin..mamaijat dpt la cucu...he...

NzA berkata...Reply To This Comment

to dinas
mmg geram je tgk pipi gebuz + putih tu......rasa nk gigit2 jerrr....

NzA berkata...Reply To This Comment

to ain
2lh, rasa nk je colek budak comel tu...

anak2 sy suka budak kecik ttp xnk adik.....depa jeles la tu...

NzA berkata...Reply To This Comment

to azie
thanks atas doa azie....

Ibu Yusuf Maryam berkata...Reply To This Comment

Kih kih kih.. siap ada amaran lg tu.. :D

IMANSHAH berkata...Reply To This Comment

kalau dapat adikpun apa salahnya..huhu

NzA berkata...Reply To This Comment

to zefa
depa jeles la kalau ibu dpt baby baru..he.he.he...

NzA berkata...Reply To This Comment

to imanshah
kuota gov dh abis da...he.he.he...

Izan Ishak berkata...Reply To This Comment

kak nza...comelnya bby qaisara balqis!

aikk...awal2 dah bagi amaran kat ibu takmo adik... kalau ada apa salahnya kan kak nza...

NzA berkata...Reply To This Comment

to izan
mmg comel + gebuz......

2lh, depa jeles tu.....he.he.he...

Puan Kutu berkata...Reply To This Comment

woo adik iman rupanya..comel sgt..

lahir 2mggu awal macam aiman gak..berat pun sama..:)

mummyrinazone beauty berkata...Reply To This Comment

cumilll nyer kaka.patutlah ada bau baby=)tahniah nat ibu dia kay=)

NzA berkata...Reply To This Comment

to PK
he.he.he....ibu dh pencen..kouta gov dh penuh.....

2lh, geram sgt tgk...

NzA berkata...Reply To This Comment

to nurul
2lh geram tgk pipi dia yg gebuz tu..thanks nurul..nnti akak smpaikan....

Ummi Hanie berkata...Reply To This Comment

uh cumilnya ! ni yg rindu bby newborn balik ni .. erk ! ;)

ummiross berkata...Reply To This Comment

comelnya,rasa nak gomo2 jugak..

KeCaNTiKaNMu TeRSeRLaH berkata...Reply To This Comment

salam kak, nak tanya..klinik swasta lily ker bersalin ni?ok x kat situ?saya pun merancang nak bersalin kat situ gak...

About me