Klik2

‎"Kadang2 Allah Sembunyikan Matahari..Dia turunkan Hujan,ribut & petir..Kita menangis dan bersedih. Kita tertanya-tanya kemana hilangnya Matahari?? rupa rupanya ALLAH ingin menghadiahkan pelangi yang amat INDAH utk KIta"

1 Januari 2012

Kawan Yang Hebat-Disember 2011

Selamat Tahun Baru.
Semoga Tahun 2012 menjanjikan sesuatu yang lebih indah.
Bagi ibu, setiap hari yang berlalu ibu doakan
yang terbaik buat kami sekeluarga......

Jutaan terima kasih kepada rakan-rakan blog ibu yang 
tidak jemu-jemu bertandan dan membaca dairy kami.
Syukur kerana kita dipertemuakan di alam maya dan kalianlah rakan yang paling best.
Setiap waktu dan ketika sentiasa disisi ibu.....

Bagi rakan-rakan yang tidak tersenarai,
kalian juga adalah kawan yang terbaik.
Terima kasih semua.......

24 ulasan:

AHP Pie@Mohamad bin Wahid berkata...Reply To This Comment

tahniah kepada semua yang tersenarai.
NzA pula antara non PLHIV yg terhebat, tak henti2 beri sokongan moral kepada kami di blog sana.
t kasih & jazakallah khier.
insya-Allah byk pahalanya.

IMANSHAH berkata...Reply To This Comment

saya dah tak berapa nak hebat dah..selalu tak on9..sebab masalah broadband kat kampung

NzA berkata...Reply To This Comment

to AHP
thanks AHP..saya suka baca n3 AHP, sejak mengenali blog AHP saya makin faham ttg HIV yg selama ini samar2..saya dpt menambah ilmu dan pemahaman saya ttg itu....
InsyaAllah, sy akan terus brkunjung ke sana.....

NzA berkata...Reply To This Comment

to imanshah
Iman ttp kawan yg hebat cuma keadaan yg tidak mengizinkan.....

Izan Ishak berkata...Reply To This Comment

nama izan pun ada di situ... bangga kejap sbb izan suka singgah sini n baca tiap2 entry akak wpun kadang2 tak dpt nak komen2...

NzA berkata...Reply To This Comment

to izan
thanks izan cz sering brkunjung...sayang kamu.....

puanbee berkata...Reply To This Comment

sama2 hehe ..walopun bee jrang2 bw tp tetap tersenarai ..

NzA berkata...Reply To This Comment

to Bee
Thanks Bee....

LiLy @ MaMaQiStInA berkata...Reply To This Comment

Nama lily ada tersenarai ye.. ;)
terima kasih juga kak..akak juga adalah kawan yg peramah..selalu datang & komen kat blog lily..^^

ummiross berkata...Reply To This Comment

ummi pun jarang2 blogwalking, tapi blog NzA antara blog yang ummi akan singgah tiap2 hari, ia umpama menyapa jiran sebelah rumah, hehe..

mamaijat berkata...Reply To This Comment

.....lately x berapa sihat...
insyaallah andai punya waktu ...
suka juga bw umah NzA....

Ibu Yusuf Maryam berkata...Reply To This Comment

Terima kasih kembali kak, akak juga salah seorang pengujung setia Jemari Asmara yg saya sanjungi.. :D

Ibu Yusuf Maryam berkata...Reply To This Comment

Terima kasih kembali kak, akak juga salah seorang pengujung setia Jemari Asmara yg saya sanjungi.. :D

Ibu Yusuf Maryam berkata...Reply To This Comment
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Awanama berkata...Reply To This Comment

tahniah pd yg tersenarai yg takde nama kt dlm list jgn kecik tau..hehe

JS tetap singgah, baca dan komen sini, boleh?..hehe

Puan Kutu berkata...Reply To This Comment

sy suka dtg sini,suka baca kisah akk n famili,sy nak aiman n bakal anak2 sy yg akan dtg(tu pun klu ada rezeki.hehe..) jadi bijak macam anak2 akk..huhu..

Dinas Aldi berkata...Reply To This Comment

Yehhhh nama cek adaaaaaaa :D

Saya suka mai sini sebab kak Nza best!

NzA berkata...Reply To This Comment

to lily
sama2, kita saling brkunjung utk mengiratkan silaturahim....

NzA berkata...Reply To This Comment

to ummiross
thanks a lot ummi, dan nza akn rasa sesuatu kehilangan bila ummi lmbat dtg menyapa......dh rasa mcm kakak sndiri....

NzA berkata...Reply To This Comment

to mamaijat
semoga mamaijat terus diberi kesihatan yg baik......

NzA berkata...Reply To This Comment

to zefa
bahagia bila dikunjungi...thanks zefa....

NzA berkata...Reply To This Comment

to JS
kalian semua ttp dihati..thanks JS...

NzA berkata...Reply To This Comment

to PK
tingginya pujian PK.apa pn terima kasih krn terus brkunjung....gembira sgt bila disayangi..
InsyaAllah semoga Allah makbulkan doa2 kita semua.....amin...

NzA berkata...Reply To This Comment

to dinas
thanks dinas....dinas pn best...muah!!!!

About me