Klik2

‎"Kadang2 Allah Sembunyikan Matahari..Dia turunkan Hujan,ribut & petir..Kita menangis dan bersedih. Kita tertanya-tanya kemana hilangnya Matahari?? rupa rupanya ALLAH ingin menghadiahkan pelangi yang amat INDAH utk KIta"

15 Januari 2015

Tamat Sem 3

Terima kasih semua di atas doa2 untuk Farouk.
Alhamdulillah keadaan Farouk dah bertambah ok cuma masih lemah.
Ayah tidak jemu-jemu mencari penawar buat buah hatinya tu.

Kali ni nak cerita n3 yang tertangguh.
Pejam celik..pejam celik dah hampir 2 tahun Along berjuang
sebagai seorang siswazah di IPTA.
Penuh dengan suka duka.
Syukur Alhamdulillah Allah permudahkan urusan Along di sana.
Masuk tahun 2 Along dah pandai bawa diri.
Tiada runggutan yang ibu dengar dari Along.
Semuanya dalam keadaan ok.

10.1.2015- hari terakhir Along duduki exam akhir Sem 3.
Syukurlah segalanya berjalan dengan lancar.

Kejayaan seorang pelajar memerlukan pengorbanan, semangat juang
yang tinggi...sabar...tekun..kuat semangat.....

Wajah ceria Along dan rakan-rakan seperjuangan setelah berhempas pulas
 memerah otak , masa dan tenaga.
Perkara biasa bagi seorang pelajar kurang tidur..makan tak menentu dan stress.....

Alhamdulilah hari ini Along dah berada disisi ibu untuk tempoh masa
yang agak panjang......
Result pun dah mula keluar secara berperingkat-peringkat...
Syukur Alhamdulillah kedua2nya Along dapat A+ dan A.
Subjek-subjek lain sedang menyusul keluar satu persatu....
Ibu doakan agar kali ini Along terus kekalkan kecemerlangan...InsyaAllah.
Pertengahan bulan 2 nanti Along akan melangkah ke Sem 4....
Cepat sungguh masa berlalu.

p/s:
Hari ni ibu bergerak ke Kuantan untuk hantar Beby ke Sem 2.

17 ulasan:

Kakcik Nur berkata...Reply To This Comment

Alhamdulillah...

Teruskan kecemerlanganmu Along...

lieyalatif berkata...Reply To This Comment

pejam celik pejam celik dah betukar sems kan kak....in sha Allah along menjadi legasi pada adik2nye utk same2 cemerlang dlm pelajaran....bertuah akak...

moga selamat pergi dan kembali ye kak...

lia ummiirfan berkata...Reply To This Comment

alhamduLILLAH.. :)

eima berkata...Reply To This Comment

alhamdulillah tahniah ....

Cetusan Minda berkata...Reply To This Comment

tahniah utk alog . semoga dia terus cemerlang ...

Nur Inani berkata...Reply To This Comment

alhamdulillah

Aziela berkata...Reply To This Comment

Wah...dah ada temanlaa lepas ni yer kak. Alhamdulillah...

NzA berkata...Reply To This Comment

@Kakcik Nur
Amiin....InsyaAllah moga Along terus cemerlang.

NzA berkata...Reply To This Comment

@lieyalatif
InsyaAllah...amiin3x.....itulah harapan ibu kpd Along.....
sedih n seronok cz smlm Beby dh mula masukkolej n hepi sbb ada penganti.

NzA berkata...Reply To This Comment

@lia ummiirfan
amiin.

NzA berkata...Reply To This Comment

@lia ummiirfan
amiin....tqsm

NzA berkata...Reply To This Comment

@eima
alhamdulillah....amiin

NzA berkata...Reply To This Comment

@Cetusan Minda
InsyaAllah...amiin...tqsm

NzA berkata...Reply To This Comment

@Nur Inani
amiin...tqsm

NzA berkata...Reply To This Comment

@Aziela
aha...lama jugak cuti tu...

Cho Zila berkata...Reply To This Comment

cemerlang dan terus cemerlang...
syiokjer tengok along ngan kawan2 yang sedang gembira...

Mummydearie berkata...Reply To This Comment

Alhamdulillah! Semoga Along terus mengekalkan kecemerlangan sehingga tamat belajar. Tentu sebagai ibu, akak gembira sangat dikurniakan anak-anak yang cemerlang dalam pelajaran *_*

About me