Klik2

‎"Kadang2 Allah Sembunyikan Matahari..Dia turunkan Hujan,ribut & petir..Kita menangis dan bersedih. Kita tertanya-tanya kemana hilangnya Matahari?? rupa rupanya ALLAH ingin menghadiahkan pelangi yang amat INDAH utk KIta"

28 Disember 2012

Bawa Haluan Masing-masing.

Pagi-pagi Jumaat kami masing-masing dah sibuk.
 Pendaftaran pelajar baru ke tingkatan 1.
Angah tolong uruskan Naurah.
Setelah menolak ke SBP Sains Kluang, 
akhirnya Naurah ke Rancangan  Khas Agama di SMKBG.
Naurah mengikuti jejak langkah kakak2nya menolak ke sekolah berasrama.
Walaupun ramai rakan2 guru dan family  terkilan dengan penolakan itu
tapi itulah yang terbaik untuk anak-anak ibu.
Bagi ibu dan ayah, walau dimana anak-anak belajar mereka
tetap akan cemerlang jika tekun belajar kerana cikgu semua dari produk yang sama.
Kami cuba buktikan....InsyaAllah...
Naurah juga ditempatkan  di kelas 1 Ibnu Sina kelas yang sama pernah diduduki
 Along, Angah dan Beby dulu.....

 Beby jugak ke sekolah untuk pendaftaran.
Beby terus melangkah ke kelas pertama, 5Sains1....
Good Luck untuk SPM.

Si ibu juga sibuk ke sekolah sejak 3 hari yang lalu.
sempat posing sebelum ke sekolah.
Farouk masih lena beradu................zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz........
Tinggallah dia di rumah sorang-sorang.

25 ulasan:

ummiross berkata...Reply To This Comment

Selamat berjuang semua, moga Allah memberkati dan melimpahkan rahmat dan nikmat yang tak putus2 buat NzA sekeluarga.

NzA berkata...Reply To This Comment

to ummiross
TQSM dear ummi..semoga tahun 2013 memberi seribu kebahagiaan n kejayaan buat semua......

mamaijat berkata...Reply To This Comment

...sumer da mula...
kanda pun da mula...
mula rasa x sihat...
hu hu hu..kuat mamaijat...kuat....

NzA berkata...Reply To This Comment

to mamaijat
Dinda tahu kanda seorg yg kuat ttp jgn paksa diri ye.....

Jemarisuri berkata...Reply To This Comment

moga terus berjaya..insyaallah..
hurmmm nmpknye sibuk blk la js nanti...hikhik

LYAfrina berkata...Reply To This Comment

slamat memulakan sesi psekolahan..mesti eksited kan..jumpa blik kwn2... jumpa kwn baru..

asya next weekmula sekolah tadika.. debar gak

Yasmin Aris berkata...Reply To This Comment

gudluck :D

♥ dak pink berkata...Reply To This Comment

All the best for 2013 Kak.
;)

Aziela berkata...Reply To This Comment

Bermula kembali kehidupan normal yang hectic kan kak...hehehehehe

Teratak Hami berkata...Reply To This Comment

Anak akak semua dah besar-besar, masing2 buat haluan masing2 ... senang skit kerja ibu :-)

Muhammad Syahmi berkata...Reply To This Comment

Si ibunya mesti sibuk menguruskan sekolah Sebab itu Angah kena hantar si Naurah.

Naurah mengikut jejak kakak-kakaknya...

NzA berkata...Reply To This Comment

to JS
2lh, kembali ke rutin asal n jln2 akn mula jem semula....

NzA berkata...Reply To This Comment

to lyAfrina
byk cerita nk dikongsikan n mrk akn dpt kwn2 baru jugak....

Tahniah...moga asya jadi anak yg cemerlang.....

NzA berkata...Reply To This Comment

@Yasmin Aris
TQSM..InsyaAllah...

NzA berkata...Reply To This Comment

@♥ dak pink
InsyaAllah...moga 2013 lebih baik dr 2012....

NzA berkata...Reply To This Comment

@Aziela
betul tu...kembali ke rutin asal....

NzA berkata...Reply To This Comment

@Teratak Hami
Alhamdulillah msg2 dh boleh brdikari n membantu adik2....

NzA berkata...Reply To This Comment

@Muhammad Syahmi
Syukur krn mrk byk membantu menguruskan adik2...

InsyaAllah moga Naurah juga terus cemerlang mcm kakak2 dia.....amin.

mamalieyna berkata...Reply To This Comment

Sekejp btl msa berlalu kan kak, mcm baru je cuti sekolah bmula, skrg dh nk masuk sekolah blk..

Gluck utk nuurah, dh form 1 dia..kakak juge :-)

NzA berkata...Reply To This Comment

to mamalieyna
betul tu eina, xpuas rasanya brcuti....

TQSM, moga dia terus cemerlang walau dimana dia berada....

Puan Kutu berkata...Reply To This Comment

minggu nak dekat persekolahan nie masing2 dh sibuk utk pendaftaran

NzA berkata...Reply To This Comment

to PK
betul tu..suasana prsekolah dh brmula....

Nor Salmi berkata...Reply To This Comment

Dah kembali seperti biasa. Good luck buat anak2 Yah. MOga semuanya terus cemerlang..

Ummi Hanie berkata...Reply To This Comment

selamat thn baru...

kelas baru...

dunia baru...

Ummi Hanie berkata...Reply To This Comment

nmpk dah exora itam... lawo ;)

About me