Klik2

‎"Kadang2 Allah Sembunyikan Matahari..Dia turunkan Hujan,ribut & petir..Kita menangis dan bersedih. Kita tertanya-tanya kemana hilangnya Matahari?? rupa rupanya ALLAH ingin menghadiahkan pelangi yang amat INDAH utk KIta"

5 November 2012

English Language Enrichment Programme & Beby...

Hari Sabtu ibu terpaksa hadir 2 program penting.
Sibuk mengalahkan PM pulak....he.he.he...prasan......
Terpaksa membahagikan masa antara keluarga dan kerjaya.
Dan terpaksa menghampakan ayah untuk kali ke 2 untuk
pergi berseminar sambil bercuti......huhuhu.....

Selesai pendaftaran Naurah untuk program "Pek Sehari"dan urusan untuk program sekolah ibu,
ibu memecut ke Hotel Pelangi Muar bagi
memberi sokongan pada Beby a.k.a Farah Najdah.

Tiba di Hotel Pelangi tepat pukul 9.00 pagi.
Berkejar ke tingkat 7.

Program yang dianjurkan oleh penaja.
Ini merupakan program yang terakhir Beby setelah terpilih mendapat tajaan OUM
selama 1 tahun.

Ucapan dari prof OUM......

Kumpulan Beby membuat persembahan pertama.
Syukur Allah permudahkan urusan ibu.

Bila menyaksikan drama ni, betul la  cakap cikgu-cikgu Beby yang Beby begitu fasih berbahasa Inggeris.
Terpegun seketika melihat anak beraksi dan berinteraksi dengan begitu baik dalam Bahasa Inggeris...
......tanpa pernah hadiri tuisyen luar.
Semata-mata bergantung pada cikgu di sekolah.
Dan rezeki Beby terpilih mendapat tajaan OUM.
Terima kasih cikgu dan penaja OUM kerana membimbing Beby.......

Ibu terpaksa mengundur diri sebelum majlis berakhir kerana ada komitmen lain sedang menunggu di sekolah.
Alhamdulillah Beby memahami......
Nasib si ibu bekerja....terpaksa membahagikan masa seadilnya untuk keluarga dan kerjaya..
Syukur kerana Allah sering permudahkan urusan ibu....Alhamdulillah.

Majlis penyampaian hadiah.
Pic ni ibu kidnap dari FB sekolah Beby.
Kumpulan Beby telah meraih Naib Johan Daerah dalam Language Enrichment Programme-Drama.

Beby menghadiahkan pihak sekolah dan ibu dengan kejayaan 
walaupun ibu tidak sempat melihat Beby menerima hadiah.
Alhamdulillah anak-anak mengerti kesibukan ibu demi mencari rezeki buat mereka.......

p/s:
Terima kasih semua di atas doa2 dan ucapan buat Angah......
Hanya Allah yang akan membalas kebaikan kalian......


18 ulasan:

ummiross berkata...Reply To This Comment

Tahniah Beby, bagusnya kalau dapat bertutur dengan fasih,satu bonus tu.
Alhamdulillah, walaupun dilanda kesibukan, anak2 NzA semua menjadi, itu tandanya penat lelah NzA diberkati.

NzA berkata...Reply To This Comment

to ummiross
TQSM ummi..semua tu berkat kegigihan guru2 mrk.....
Alhamdulillah, anak2 n suami memahami kesibukan si ibu...w.pn begitu mrk ttp no 1 di hati..
InsyaAllah, moga Allah sntiasa memberkati kami sekeluarga....

lieyalatif berkata...Reply To This Comment

alhamdulillah....naib johan pun dah cukup baik tu ...silap2 markah sipi2 jek kan kak...

tahniah buat anak akak dan akak sbb berjaya mendidik anak2.....sejuk perut akak ade anak2 bijak....

Kasih Salina berkata...Reply To This Comment

tahniah beby..rajin n pandai2 anak akak ye..mesti maknya bijak mengajar & mengatur masa tuk anak ye..kejayaan anak2 tanda kejayaan ibu yang mengasuh juga tu..

Murni Alfathunnisa berkata...Reply To This Comment

good beby..good. memang banyak kelebihan kalau fluent in english..

NzA berkata...Reply To This Comment

to lieya
TQSM lieya......walaupun akak sibuk n xde masa utk memantau pelajaran mrk Alhamdulillah mrk byk brdikari......

NzA berkata...Reply To This Comment

to KSalina
TQSM...anak2 akak sama dgn anak2 org lain KS.......setiap anak ada kelebihan yg mrk miliki....

NzA berkata...Reply To This Comment

to siti murni
TQSM....betul tu siti..mmg byk kelebihannya.....

mamalieyna berkata...Reply To This Comment

Bestnyer kak, Beby pandai berbahasa inggeris..1 kelebihan tu.. untung..

Lily@MamaZaraZareef berkata...Reply To This Comment

congrats to beby..n x lupe juga gud luck utk angah ya. Tmpang bangga tgk kejayaan sume anak2 kak nza..:-)

LiLy @ MaMaQiStInA berkata...Reply To This Comment

Tahniah beby..moga terus cemerlang..^^

NzA berkata...Reply To This Comment

to mamalieyna
Alhamdulilah 4F semua fasih brbahasa Inggeris..cuma farouk blm nmpk lagi....

NzA berkata...Reply To This Comment

to lily@mama2Z
TQSm lily....Alhamdulillah , gembira melihat kejayaan anak2.....

NzA berkata...Reply To This Comment

to lily@mamaQis
TQSm lily..Alhamdulillah....

Puan Kutu berkata...Reply To This Comment

Alhamdulillah..sy tumpang bangga dengan kejayaan beby..tahniah!mmg tak dpt nak gambarkan bagaimana perasaan ibu yang melahirkan.sy sendiri hepy terlebih tgok kejayaan anak2 akak.hehe..

NzA berkata...Reply To This Comment

to PK
TQSM PK...begitulah hati seorg ibu..saat trindah bila dihadiahkan dgn kejayaan anak2....

Tanpa Nama berkata...Reply To This Comment

Hi! I understand this is kind of off-topic but I had to ask.
Does building a well-established blog such as yours require a
lot of work? I am completely new to blogging however I do
write in my diary everyday. I'd like to start a blog so I can easily share my personal experience and views online. Please let me know if you have any suggestions or tips for new aspiring blog owners. Thankyou!
Feel free to visit my blog chelsea transfer news ronaldo

Tanpa Nama berkata...Reply To This Comment

I am extremely impressed with your writing skills as neatly as with the layout in your blog.
Is that this a paid topic or did you customize it your self?

Either way keep up the excellent high quality writing, it's uncommon to see a great blog like this one nowadays..
My web-site :: perfumes originales

About me