Klik2

‎"Kadang2 Allah Sembunyikan Matahari..Dia turunkan Hujan,ribut & petir..Kita menangis dan bersedih. Kita tertanya-tanya kemana hilangnya Matahari?? rupa rupanya ALLAH ingin menghadiahkan pelangi yang amat INDAH utk KIta"

10 April 2012

Beby Masuk OUM??????

Tajuk gempak je tu.
Beby a.k.a baru form 4.
Takkan dah masuk U kot???????

Kisah ni adalah kisah lapok sebenarnya.
Tapi dah namanya dairy keluarga, setiap peristiwa mesti ada coretannya.

 Akhir bulan Mac lepas Beby menduduki peperiksaan Bahasa Inggeris.
Masa Beby beritahu ibu, memang ibu tak ambil kisah sangat.
Maklumlah, Beby ni kalau bercerita kecoh semacam je..
naik bingit telinga ibu dibuatnya.....

Beby duduki peperiksaan anjuran YPJ-OUM 
bagi memilih beberapa orang pelajar
cemerlang dalam subjek Bahasa Inggeris.

Minggu lepas kecoh lagi si beby nie.
Katanya dia dapat Top 3 dalam exam tu....
Syukur Alhamdulillah Beby mendapat Top 3 / 250+ pelajar
yang menduduki ujian kelayakan itu..
Seramai 25 orang pelajar terpilih untuk mendapat sponser Kelas Bahasa Inggeris
tajaan OUM dengan tenaga pengajar dari sana.
Kelas itu diadakan 2X seminggu dan akan diadakan di sekolah.....

Hari Jumaat lepas kelas pertama telah dijalankan.
Bukan main gembira lagi Beby bila balik bercerita.
Katanya seronok sebab kelas tu dipenuhi dengan
sesi soal jawab, public speaking, berdebat dan sebagainya.
Beby ni seorang yang suka kepada cabaran......

Ibu berharap moga Beby tidak sia-siakan peluang ini..
Bukan senang nak terpilih dan yang penting tenaga pengajar adalah
dari kalangan orang-orang yang berpengalaman dan diketuai oleh 
seorang prof. dari OUM....
Kelas juga adalah tajaan mereka.....
Faham-faham jelah puteri ke 3 ibu nie.
Banyak sangat penyakit "M" dia...........

Beby dibekalkan dengan 2 buah buku untuk first series.....

30 ulasan:

cheqna berkata...Reply To This Comment

alhamdulillah
moga beby terus cemerlang..
mesti ibu bangga dengan kejayaan beby ni =)

Kunang-Kunang berkata...Reply To This Comment

Salam NBA,

Tahniah pada Beby kerana terpilih mengikuti kelas tu.

Semoga terus maju yer Beby.

♥MAMASYAZA♥ berkata...Reply To This Comment

alhamdullillah, saya tumpang seronok dgn kejayaan anak2 akak. sentiasa berdoa semoga anak2 saya pun boleh berjaya cam anak2 akak, aminnn
tahniah beby

Joanna Yunus berkata...Reply To This Comment

Tahniah beby....

ummiross berkata...Reply To This Comment

Alhamdulillah..

Tahniah Beby,peluang yang jarang dapat diperolehi ni,semoga terus cemerlang!

mamaijat berkata...Reply To This Comment

.....congrat beby....
semuga terus berjaya...jangan'M' seperti yang di dakwa oleh ibu tu...
he he he...

NzA berkata...Reply To This Comment

to cheqna
thanks cheqna..bangga mmg la bangga ttp risau sikapnya tu yg byk vitamin M.....hu.hu.hu...

NzA berkata...Reply To This Comment

to kunang-kunang
terima kasih k.ani...InsyaAllah.

NzA berkata...Reply To This Comment

to mamasyaza
terima kasih su..InsyaAllah, moga anak2 kita semua terus cemerlang....

NzA berkata...Reply To This Comment

to mamaQS
terima kasih.....

NzA berkata...Reply To This Comment

to ummiross
hrp2 begitulah ummi..moga beby xsia2kan peluang yg diberi....

NzA berkata...Reply To This Comment

to mamaijat
thanks mamaijat..
he.he.he....budak sorg ni mmg ada pnyakit M la mamaijat.....

Tanpa Nama berkata...Reply To This Comment

ayah yu~tahniah beby

Puan Kutu berkata...Reply To This Comment

congrate beby,bertuahnya dpt belajar n mantapkan lg bahasa inggeris.mmg bertuah dan bijak beby nie..:)

Norsalmi berkata...Reply To This Comment

Tahniah Beby!! Peluang yang tak semua orang boleh dapat.. Bagus la program tu. Baru pertama kali dgr ttg program ni.

jemarisuri berkata...Reply To This Comment

tahniah utk beby....

sizuka[Izzati] berkata...Reply To This Comment

wahhhhh tahniah beby~!

h4ni3 berkata...Reply To This Comment

puas saya pikir, ape la OUM tu.. rupanya open university.. hehe

congrats beby!!

NzA berkata...Reply To This Comment

to ayah yu
thanks.....doakan Beby jadi pelajar yg tekun belajar mcm ayah yu....

NzA berkata...Reply To This Comment

to PK
2lh, peluang utk kmbangkan lagi BI..moga dia xsiakan peluang nie...

NzA berkata...Reply To This Comment

to kak mie
2lh, harap2 dia sia2kan apa yg diperolehi...yah rasa 1st time program brsama YPJ n OUM nie diadakan..perintis kot...

NzA berkata...Reply To This Comment

to JS
thanks....

NzA berkata...Reply To This Comment

to sizuka
thanks ....

NzA berkata...Reply To This Comment

to h4ni3
he.he.he.....BETUL!!!!!

thanks.....

Maya Mayana berkata...Reply To This Comment

belajo rerajin yeak beby..jgn main2 tau...

NzA berkata...Reply To This Comment

to yana
Ha dengar tu Beby mak su bagi nasihat......

p/s: beby slalu baca blog ibu nie.....

nieda berkata...Reply To This Comment

tahniah beby..

NzA berkata...Reply To This Comment

to nieda
thanks....

Ummi Hanie berkata...Reply To This Comment

waa.. bestnye... terer lah beby.. tahniah!

Che Rosliza Che mat berkata...Reply To This Comment

BERSYUKUR MEMPUNYAI ANAK CAM BEBY TAHNIAH!

About me