Klik2

‎"Kadang2 Allah Sembunyikan Matahari..Dia turunkan Hujan,ribut & petir..Kita menangis dan bersedih. Kita tertanya-tanya kemana hilangnya Matahari?? rupa rupanya ALLAH ingin menghadiahkan pelangi yang amat INDAH utk KIta"

3 April 2012

Angah Pandai Berpantun????

Hari  ni Angah mewakili sekolah dalam 
Pertandingan Pantun Peringkat Daerah
di SMK Sri Menanti.
Tak tahu la pulak ibu yang Angah a.k.a Farah Nadiah ni pandai berpantun bagai.
Bulan ni angah ada pertandingan berbalas pantun final .
Good Luck Angah!!!!!!



p/s:
Pagi tadi terima call dari PKG:
"Kenapa cikgu tak hadiri kursus hari ni??????"
"Maaf saya tak terima sebarang surat dan hari ni saya cuti sakit..."
Takde pulak ibu terima surat panggilan kursus...alahai.....

17 ulasan:

mamaijat berkata...Reply To This Comment

.....GOOD LUCK angah.....

Hello,sila abaikan panggilan itu...
sihatkan diri anda dulu ..ye!!!!
Terima kasih....
he he he...

NzA berkata...Reply To This Comment

to mamaijat
Angah cuma dpt saguhati je...xpelh, penyertaan demi menimba pemgalaman....

He.he.he....2lh, nasib baik dpt MC 2 hr..kalau kt sk confirm kena berkejar ke tmpt kursus bila terima on call camtu.....

sizuka[Izzati] berkata...Reply To This Comment

goodluck angah~!

NzA berkata...Reply To This Comment

to sizuka
thanks .....

Dinas Aldi berkata...Reply To This Comment

Best of luck, Angah!

Haisy, cuti sakit pun dema call cari jugak kaa...dengaq pun dah serabut..

Puan Kutu berkata...Reply To This Comment

best berpantun..sy suka.tptakpernah pulak masuk pertandingan.setakat menang pertandingan dlm kelas je.hiks..

alahai bg sihat duu kak..kursus tu bila2 boleh pegi.hehe

ummiross berkata...Reply To This Comment

hehe..mc pun kena panggil pergi kursus juga ye, abaikan aje,rehat dulu NzA ye

NzA berkata...Reply To This Comment

to dinas
thanks dinas...

brtmbah migrin rasanya bila tgh rehat terima call tu...hu.hu.hu....

NzA berkata...Reply To This Comment

to PK
akak pn pernah join setakat kt kelas jugak....xberani la.....

2lh, tensi betul.....

NzA berkata...Reply To This Comment

to ummiross
mungkin pihak PKG xtau yg nza cuti sakit tu...pihak sk xmaklumkan.....

Izan Ishak berkata...Reply To This Comment

hebat anak2 kak nza ni.. banyak bakat terpendam yg mereka ada...

NzA berkata...Reply To This Comment

to izan
he.he.he...bakat terpendam dan terendam tu izan.....

Ummi Hanie berkata...Reply To This Comment

gudluck angah ! terer le tuu kalo jd wakil skolah ;)

NzA berkata...Reply To This Comment

to ummihanie
thanks hanie....sekadar menambah pengalaman yg sedia ada....

Norsalmi berkata...Reply To This Comment

Bakat terpendam la kiranya ye.. Ok angah, dapat saguhati pun dah cukup baik. Pengalaman tu yang mahal..

anisalya berkata...Reply To This Comment

gud luck ye angah...

Che Rosliza Che mat berkata...Reply To This Comment

TERERNYA ANGAH BERPANTUN HIHIHI GOOD LUCKY ANGAH..

About me