Klik2

‎"Kadang2 Allah Sembunyikan Matahari..Dia turunkan Hujan,ribut & petir..Kita menangis dan bersedih. Kita tertanya-tanya kemana hilangnya Matahari?? rupa rupanya ALLAH ingin menghadiahkan pelangi yang amat INDAH utk KIta"

26 Jun 2012

Mural ke 4/2012 + Projek Recycle.

Dah 2 hari ibu menyepi di PSS.
Rasanya beberapa minggu ni PSS terbiar sepi akibat kesibukan ibu di padang.
Bila di PSS, ada saja perkara yang akan ibu lakukan.
Maklumlah, ibu bersendirian di blok B dan PSS sentiasa diselubungi misteri.....hu.hu.hu.....
Cara untuk mengubat kesepian, ibu akan lakukan macam-macam aktiviti sendirian......

Sejak Jumaat lepas ibu gigih mengumpul kotak-kotak kosong.
Nak buat projek recycle la kononnya.
Kotak-kotak tu ibu sampul dan ibu jadikan bekas mengisi buku-buku cerita.
Jimat belanja walaupun agak memakan masa untuk menyiapkannya.

Selain itu ibu cuba siapkan projek mural ke 4 /2012 yang terbengkalai......
 Projek terbengkalai beberapa minggu lepas akibat kesibukan melampau....he.he.he...
Kawasan tepi tangga menuju ke tingkat bawah.

Zoom sikit.....masih belum siap sepenuhnya lagi.....

Minggu ni dah bersusun aktiviti yang menunggu....
Sabar jelah.....

13 ulasan:

Dinas Aldi berkata...Reply To This Comment

Ada Nemo! Hai Nemo! Hehe..

Saya tengah mengang di sekolah nih. Asyik kena buli ja..

NzA berkata...Reply To This Comment

to dinas
nemo..nemo...ko lh dpt mententeramkan jiwaku...

Haya, sapa la yg buli adik akak nie..??????.nk kena nie....ce cite..

Joanna Yunus berkata...Reply To This Comment

kak ibu Sumaiyyah cakap boleh tak lukiskan mermaid untuk dia hehehehe

ummiross berkata...Reply To This Comment

cantik kotak2 tu jadinya, berseri-seri setelah dibalut.
Suka tengok gambar haiwan2 kat mural tu, rasa ceria je..

NzA berkata...Reply To This Comment

to mamaQS
utk sumaiyyah segalanya mungkin..InsyaAllah nnti ibu lukiskan khas utk maiyyah ye....

NzA berkata...Reply To This Comment

to ummiross
kalau dibaluk kertas warna ianya brtukar jd ceriakan ummi.....
TQSm ummi...jiwa tenang di sini...

jemarisuri berkata...Reply To This Comment

sis dolphin takde ke...mesti berseri2 nti wall sis tu..hihi

NzA berkata...Reply To This Comment

to JS
yelh, xde ek......nntilah akn ditmbah lg......

Norsalmi berkata...Reply To This Comment

Membalut kotak ni memang kerja kita sejak dulu lagikan.. Masih akak ingat, kotak susu percuma tu jadi rebutan.. Balut & letak buku2 latihan..

NzA berkata...Reply To This Comment

to kak salmi
he.he.he.....betul tu kak mie..masa tu ada prtandingan kelas ceria..
ni pn yah guna kotak susu 1 Msia..skrg dh xde org yg nk berebut2........ngee....

♥MAMASYAZA♥ berkata...Reply To This Comment

cantik la mural yg akak buat tu.

NzA berkata...Reply To This Comment

to mamasyaza
TQSM su...simple je...

Zefa NorAsmara berkata...Reply To This Comment

Ehehe.. cumelnya penyu tu.. :D

About me