Klik2

‎"Kadang2 Allah Sembunyikan Matahari..Dia turunkan Hujan,ribut & petir..Kita menangis dan bersedih. Kita tertanya-tanya kemana hilangnya Matahari?? rupa rupanya ALLAH ingin menghadiahkan pelangi yang amat INDAH utk KIta"

24 Jun 2012

2 day is my birthday..

Hari ini meningkat 1 tahun lagi usia ibu....hu.hu.hu...
Maka makin tua la si ibu nie.
Diam tak diam ibu dah memiliki 4 orang anak dara dan seorang bujang kecil......

Kek yang biasa ayah beli setiap kali birthday keluarga kami....

Dan ibu bersyukur kerana masih diberi peluang untuk bernafas di bumi Allah ini.
Melihat anak-anak membesar di depan mata.
Dikurniakan kebahagiaan,
anak-anak yang baik dan cemerlang,
keluarga yang sentiasa mengambil berat,
rezeki yang tidak pernah putus-putus,
dikelilingi rakan-rakan yang baik dan penyayang........

Ibu tidak mengharapkan apa-apa selain dari doa2 yang tulus dari semua
agar hidup kami sekeluarga dalam keberkatan dan perlindungan Allah setiap masa...amin...

TQSM untuk adindaku MamaQS yang siap buat n3 khusus
pada ibu..Terharu sangat-sangat...
BAHAGIA BILA DI SAYANGI..Muah..muah...muah
p/s:
Pagi2 Angah dah bertolak ke Johor Bharu dengan menaiki bas yang disediakan penganjur
kerana menghadiri program Score A SPM.....
Kesian Angah tak sempat bersarapan kerana
pagi ni ibu terlewat bangun...hu.hu.hu....

27 ulasan:

♥MAMASYAZA♥ berkata...Reply To This Comment

happy birthday akak, semoga dimurahkan rezeki, sentiasa diberi kesihatan yg baik n happy selalu bersama keluarga tercinta. mesti dpt hadiah best dari en. ayah

NzA berkata...Reply To This Comment

to mamasyaza
terima kasih su diatas doa2 yg xputus2....
hadiah dh dpt sblm birthday lagi...he.he.he.....

ckLah @xiiinam berkata...Reply To This Comment

Selamat ulang tahun. Semoga kekal dalam kebahagiaan, di dunia dan akhirat. Amin.

NzA berkata...Reply To This Comment

to cklah
Terima kasih cklah......amin.

syiela berkata...Reply To This Comment

Happy besday.. moga dimurahkan rezeki,diberi kesihatan yg baik serta berbahagia disamping keluarga tercinta

NzA berkata...Reply To This Comment

to syiela
TQSM syiela....

Murni Alfathunnisa berkata...Reply To This Comment

Happy birthday kak..semoga diberkati umur, dimurahkan rezeki mu..dan diberikan kebahagiaan dunia & akhirat... :-)

psst..kek nampak sedap lah! nak sikit..

jemarisuri berkata...Reply To This Comment

selamat hari lahir sis nza..maaf terlewat plak wish...hehe..

dgn ucapan semoga sis senantiasa dibawah lindungan Ilahi dan hidup diberkati olehNya...ameen..

Dinas Aldi berkata...Reply To This Comment

Selamat menyambut ulangtahun kelahiran yg ke 18, kak Nza! Hehe jangan marah saya bergurau naa. Semoga akak dipanjangkan umur & kebahagiaan, dimurahkan rezeki serta dikurniakan kesihatan yg baik olehNya, amin!

ShimaSalleh berkata...Reply To This Comment

Selamat hari ulang tahun kak nza :)))
Semoga impianmu menjadi kenyataan

ummiross berkata...Reply To This Comment

Happy birthday NzA.. Maaf terlewat wish.
Ummi doakan semoga Allah mengurniakan segala
kebaikan dan rahmat kepada NzA hingga ke akhir hayat, Amin.

Joanna Yunus berkata...Reply To This Comment

Kak Ibu....Wish sini Pulak.... Sebenarnya mama buat entry tu hari jumaat lepas tahu memang jalau hari ahad mama takkan sembat dan mama auto publishkan....

Kak ibu terima kasih yang tak terhingga kerana kak ibu sudi menjadi kakak, sahabat dan juga menjadi mentor kepada adinda ibu ini...

HAPPY BIRTHDAY YE KAK IBU....

SAYANG AKAK KETAT2....

NzA berkata...Reply To This Comment

to murni
TQSM dear...amin.....

kek icekrim feveret kami skluarga tu...

NzA berkata...Reply To This Comment

to JS
TQSM dear...Terima kasih diatas doa2.......blm trlmbat cz hr ni baru besday akak.....

NzA berkata...Reply To This Comment

to dinas
tiba2 rasa muda la dinas.....hik.hik.hik....TQSM dear diatas doa2.....

NzA berkata...Reply To This Comment

to shima
TQSM shima..InsyaAllah....

NzA berkata...Reply To This Comment

to ummiross
TQSM ummi..terima kasih di atas doa2 ummi yg xputus2 utk nza skluarga....

NzA berkata...Reply To This Comment

to mamaQS
terharu sgt2...xsangka mamaQS begitu mengingati diri ini..bangga memiliki seorg adik sebegini.....

semoga prsaudaraan kita kekal selamanya...amin...

Asmara berkata...Reply To This Comment

Selamat ulangtahun! moga terus diberkati dan dirahmati selalu. Amin..

*sama birthday adik saya hari ni yg ke 23. :)

NzA berkata...Reply To This Comment

to asmara
terima kasih....amin..

oooo..ye ke????boleh la ingat birthday akak smpai bila2 nnti ye.....hi...

Selamat ulang thn utk adik asmara jugak..moga bahagia sntiasa....

mamaijat berkata...Reply To This Comment

.....Allah selamatkan dinda
Allah selamatkan dinda
Allah selamatkan dindaku NZA
Allah selamatkan dinda....

.....Semuga dalam lindungan,rahmat dan mendapat keberkatanNYA sentiasa....
amin......

insan_marhaen berkata...Reply To This Comment

selamat menyambut hari ulangtahun. pertingkatkan amal untuk masa-masa depan yang lebih baik...

NzA berkata...Reply To This Comment

to mamaijat
TQSM kanda...dinda dh siap nyanyi lagu tu...he.he.he...

Terima kasih diatas doa2 dr kanda.....amin.

NzA berkata...Reply To This Comment

to IM
InsyaAllah IM, semoga hari esok lebih baik dr semalam...

Norsalmi berkata...Reply To This Comment

Ala.. terlambat la pulak.. rasa dah ucap rupa2nya ucapan di fb.. Apa2 pun selamat hari lahir.. moga sentiasa bahagia di samping keluarga tersayang..

NzA berkata...Reply To This Comment

to kak salmi
kt mana2 pn samakan kak mie..yg pnting tnda ingatan dr kakak kesygan nie...TQSM dear sis...

Zefa NorAsmara berkata...Reply To This Comment

Happy belated besday kak NzA. Semoga dikurniakan kesihatan yang baik dan kebahagian berpanjangan. Amin

ps: ampun dan maaf lambat wish, dah lama tak bw jadi tertinggal keretapi. huhuhu..

About me