Klik2

‎"Kadang2 Allah Sembunyikan Matahari..Dia turunkan Hujan,ribut & petir..Kita menangis dan bersedih. Kita tertanya-tanya kemana hilangnya Matahari?? rupa rupanya ALLAH ingin menghadiahkan pelangi yang amat INDAH utk KIta"

29 Jun 2013

FM...FM..FM...TQSM

Hari ni nak cerita pasal FM.
Koleksi kesayangan ibu yang makin lama makin membiak
dengan jayanya.....
Yang paling bestnya, koleksi ibu bertambah dengan pemberian 
daripada keluarga dan rakan-rakan.

 Minggu lepas ibu terima FM dari kanda tersayang Ummiross.
Ummi baru balik bercuti daripada siri jelajah Eropah.
Best sangat-sangat baca n3 dan tengok pic di blog Ummiross.
Entah bilalah giliran ibu nak ke sana.....????
TQSM ummiross...Suka dan terharu di atas ingatan ummi nie...

 FM yang Beby beli masa lawatan ke Putrajaya kelmarin.
Suka sangat-sangat.
TQSM my dear......

Ini FM daripada Naurah.
Naurah pun pergi lawatan ke Putrajaya bersama beby.
TQSM my dear....

Alhamdulillah, anak-anak pun dah tahu hobi ibu....
Nampak gayanya ayah kena beli 1 lagi petiais yang besar untuk ibu
lekatkan FM ibu yang dah jejak ratusan keping tu....
Hehehe...

Terima Kasih semua di atas ingatan.
Ibu sangat-sangat gembira dan hargai ingatan kalian.
Ada sapa-sapa lagi nak bagi ibu FM??????

p/s:
Hari ni ada 2 program serentak.....
Di sekolah ibu dan sekolah anak-anak...
Aduyai!!!!

11 ulasan:

Joanna Yunus berkata...Reply To This Comment

Wah bertambah koleksi kak ibu le.... cantik2...

umi alya berkata...Reply To This Comment

cantiknya.. sypn dah mula jatuh cinta ngan FM

ummiross berkata...Reply To This Comment

Sama2 kasih NzA, souvenir kecil dari ummi sebagai tanda ingatan, tq juga selalu singgah blog ummi ye.
Pandainya anak2 NzA pilih FM, cantik2 tu.

MulutPayau berkata...Reply To This Comment

wahhh makin bertambah koleksi ya...
Cantik Fm tu...

Syazana Zainn berkata...Reply To This Comment

wahhh dah bertambah :D

Alhamdulillah

next time cari lg :D

lizz berkata...Reply To This Comment

fm mamiross tu cantiknyer...
selamat berhujung minggu

Murni Alfathunnisa berkata...Reply To This Comment

buat d.i.y board untuk letak fm kak.. saya pun ingat nak buat jugak satu. tak muat peti ais..hehe..

Muhammad Syahmi berkata...Reply To This Comment

Wah, banyak sangat FM sampai kena beli lagi satu peti ais...!

Ummi Hanie berkata...Reply To This Comment

kiut2nyeee FM...

owh FM kak nza dr vietnam dah lama hanie terima... tkasih byk kak ;)

Nor Salmi berkata...Reply To This Comment

Cantik-canrik fm ni. Makin saratlah peti sejuk nampaknya..

Puan Kutu berkata...Reply To This Comment

anak2 pun sokong minat ibu.makin bertambah la koleksi

About me