Klik2

‎"Kadang2 Allah Sembunyikan Matahari..Dia turunkan Hujan,ribut & petir..Kita menangis dan bersedih. Kita tertanya-tanya kemana hilangnya Matahari?? rupa rupanya ALLAH ingin menghadiahkan pelangi yang amat INDAH utk KIta"

16 Jun 2015

Cuti-cuti Malaysia- Lata Iskandar

Destinasi terakhir rombongan Cik Kiah setelah melawat kawasan ala-ala YB di
ZOO TAIPING dan CAMERON HIGHLAND.....he3x.
Kami singgah ke Lata Iskandar.

Cantik jugak tempat ni...
Bersih dan nyaman cuma agak bahaya jalannya..
Sempit dan ada selekoh......

Tiba kat sini dalam area 12 tengahari....
Masa tu cuaca panas so bukan main seronok la kanak-kanak rebina mandi manda.

Bukan main seronok lagi Farouk dan rakan-rakan dapat berendam kat air yang sejuk dan nyaman ni.
Tak lama sangat kat sini.
Lepas layan anak-anak berendam kami meneruskan perjalanan.
Tiba di sekolah dah pukul 11.30 malam.
Alhamdulillah....Allah permudahkan perjalanan kami....


8 ulasan:

Iela Fazielah berkata...Reply To This Comment

bestnyer... airtu kami xberhenti pun kat lata iskandar ni....sbb dulu nyaris2 kete kena gesal sbb jln sempit kat situ... kami mandi di kuala woh

Puan Kutu berkata...Reply To This Comment

Seploh taun dulu kami sy p CH singgah sini jugak..lata iskandar..nmpk sgt dh lama gila tak p CH.hehe

Lily Mama Zara|Zareef|Zayed berkata...Reply To This Comment

lameee sgt dh saya tak singgah ke lata iskandar ni..sebab sejak 2 menjak ni turun naik cameron lalu simpang pulai so tak lalu lah kan..=p

Inani Hazwani berkata...Reply To This Comment

seronoknyaaa mmandi sungai :D

Suziey Ahmad berkata...Reply To This Comment

teringat masa kecik2 dulu..asal balik dr genting or Cameron wajib singgah lata iskandar ni..skang ni dh lamaa xpegi..

LYAfrina berkata...Reply To This Comment

serononya..
air pon jernih jer

sal ya berkata...Reply To This Comment

Kwn yg tggl kt ch lari blk pkn sbb jam katanya ch time ct sekolah.

IBU PUSPITA berkata...Reply To This Comment

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

About me