Klik2

‎"Kadang2 Allah Sembunyikan Matahari..Dia turunkan Hujan,ribut & petir..Kita menangis dan bersedih. Kita tertanya-tanya kemana hilangnya Matahari?? rupa rupanya ALLAH ingin menghadiahkan pelangi yang amat INDAH utk KIta"

15 Jun 2015

Cuti-cuti Malaysia-Cameron Highland

Bersua kembali setelah ibu menyepi lagi dan lagi.
Nama je cuti-cuti Malaysia tapi kesibukkan ibu tetap berterusan.
Bila cuti kesibukkan ibu bersama family pulak.

Sambung kisah awal cuti.
Rombongan Cik Kiah ke Cameron pulak setelah seharian di Zoo Taiping.
Macam di Zoo Taiping...di Cameron pun Farouk membawa diri bersama rakan-rakan.
Gambar-gambar ni pun ibu ambil dari tab farouk.

Dah pandai wefie dah "baby boy" ibu ni...

Kalau pergi Cameron macam biasalah kita pergi lawat kawasan.....tak perlulah
ibu tepek gambar banyak2 dan ulas banyak2 ye sebab CH dah semua orang jejakkan...he3x......
Mardi

Kilang BOH

Ladang strawberry.
Lupa dah pulak namanya.....neutron dah putus2.
Ladang ni sebelah homestay penginapan kami.

Inilah geng rombongan Cik Kiah...
2 buah bas.
Adik-adik ibu kagum bila lihat gambar ni.
Katanya "macam manalah akak boleh kawal murid seramai 2 buah bas ni...
Kami nak kawal anak2 2-3 orang dah naik pening.."
Itulah kelebihan yang Allah kurniakan pada kaum guru....Kelebihan yang sukar dimata orang lain
tapi Allah permudahkan urusan kami...Alhamdulillah.

8 ulasan:

Puan Kutu berkata...Reply To This Comment

seronok farouk bercuti ramai2 dengan kawan2..memang CH tempat yang semua orang suka..itulah istimewanya cikgu..tabik spring!!

Aziela berkata...Reply To This Comment

Anak2 mesti seronok bila kadang2 bercuti dengan kawan2.

lieyalatif berkata...Reply To This Comment

lieya pun ari tu ke cameron kak...punye laa lama tak pergi....sekali pergi seronoknyer...banyak dah benda2 baru n tempat2 menarik nak gi melawat....enjoy sgt2....lieya gi awal sehari dari cuti sekolah so tak le sesak...amik gambar pun lawa takde org kat belakang hahaahahahah

selamat memulakan tugas di sekolah kak hari nie....

Mummydearie berkata...Reply To This Comment

Yalah, kak. Saya pun konpius macamana cikgu boleh kawal satu kelas. Kalau tak dikawal, saya rasa memang roboh bilik darjah mereka kerjakan. Hahaha!

Oh, rombongan sekolah rupanya! Untung ada emak jadi cikgu di sekolah sama. Apa-apa aktiviti, mak sendiri pantau ya, Farouk!

Zefa NorAsmara berkata...Reply To This Comment

Saya pun kadang fikir benda yg sama2. Ramai tu nak controll. Tapi cikgu tetap cikgu, serba boleh!

Suziey Ahmad berkata...Reply To This Comment

salam..dh lama xmenziarahi..:)

sal ya berkata...Reply To This Comment

Dh lm x dtg sini. Mst seronok g ch kan kak.

IBU PUSPITA berkata...Reply To This Comment

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

About me