Klik2

‎"Kadang2 Allah Sembunyikan Matahari..Dia turunkan Hujan,ribut & petir..Kita menangis dan bersedih. Kita tertanya-tanya kemana hilangnya Matahari?? rupa rupanya ALLAH ingin menghadiahkan pelangi yang amat INDAH utk KIta"

8 Oktober 2012

Sampai Hatimu....

Sedih tak terucap dengan kata-kata.....

Bila si kembar ibu meragam dan buat perangai tiba-tiba.
Tiada angin, tiada ribut, tiada petanda tiba-tiba "mereka" berdua mogok.
Ianya berlaku hampir serentak.

Sampai hati,
Si kembar ni sepakat mengkhianati ibu.
Di saat ibu tengah pokai akibat "terbeli" lappy tanpa sengaja.....hukhukhuk...
Merajukkah "mereka".......????????????
Bila la ibu bakal cari penganti mereka berdua.......
Nampak gayanya kena rembat DSRL yang dah menyepi di tepi dinding tu dulu
untuk sementara waktu......cit!!!!!

p/s:
Dalam keadaan "pokai" sempat rembat 2 helai tudung 3 layer....huhuhu...
Bila ibu nak insaf nie......

24 ulasan:

lieyalatif berkata...Reply To This Comment

oloo0 cian akak...betul la tu kak...kene upgrade ke dlsr ni kak heheeheheheh....

wahhh akak pun suke fareeda yeak....

Iela Fazielah berkata...Reply To This Comment

kak....xleh antar repair ke...?? akak mmg kaki soping tegar...:D

Izan Ishak berkata...Reply To This Comment

alahai kak... boleh plak pakat2 merajuk dua2 sekali ye. huhu...

LiLy @ MumMyQiStInA berkata...Reply To This Comment

Dua2 merajuk ye kak..
minta ganti barulah tu...
kak..shopping itu terapi minda.. :)

Dilla Ady berkata...Reply To This Comment

huhuhu..anta repair salah satu dulu kak..tak terasa sgt kuar duitnye..

penting kamera ni kak tuk blogger

Joanna Yunus berkata...Reply To This Comment

ibu dalam hati nak tulis kesian nya ibu tapi terbaca p/s bawah tu...tersenyum le pulak hehehehhe

mamaijat berkata...Reply To This Comment

.....wah memang dahsyat!!!!!!
dan memang kena berubah ni dinda....
ha ha ha....
tapi,kalau dah memang ada ada....apa salahnya...lainlah kalau memang tiada ada...hi hi hi..

NzA berkata...Reply To This Comment

to lieya
sedih la lieya....depa tu saja2 je rosak serentak..akak nk bab2 nk angkut dslr tu yg xlarat...kan buat trtinggal kt mana2 xpasal2 kena marah dgn ayah....

Akak ni xkisah jenis tudung jenama apa lieya, yg pnting brkenan dimata terus rembat...huhuhu....

NzA berkata...Reply To This Comment

to iela
blm hantar lg la iela...tgh fikir nk beli baru ttp syg pulak yg dh ada tu....huhuhu...
Mmg kaki shopping tegar....

NzA berkata...Reply To This Comment

to izan
2lh pasal...sedih la..nk repair mahal jugak cz skrin yg rosak....

NzA berkata...Reply To This Comment

to lilyMummyQis
dua2 buat hal serentak lily...nmpk gaya kena beli baru la tu...
betul tu...boleh hilangkan stress....

NzA berkata...Reply To This Comment

to dilla
betul tu dilla....tgh fikir nk antar repair yg mana 1 dulu....
tnpa kamera rasanya xsempurna hidup nie....

NzA berkata...Reply To This Comment

to mamaQS
huhuhu.......sedih ttp 2lh benda dh nk jadi.....trbeli sudah.

NzA berkata...Reply To This Comment

to mamaijat
huhuhu..mmg dasyat thp kritikal la kanda.....risau la prangai buruk tu xbrubah2...selagi ada yg brkenan dpn mata, laju je tngan menyambar....
camne nie?????

ariana berkata...Reply To This Comment

ala..ck abg kan selalu out station..yah mintalh dia belikan satu kat sana sbgai ole-ole..hiihi

Kasih Salina berkata...Reply To This Comment

akak beli baru la yang kamera boleh touch tu..OS android,Nikon & Samsung ada keluarkan kamera camtu,ini terbaru la..fungsi dia macam samrtphone & tablet..senang nak guna..

NzA berkata...Reply To This Comment

TO ARIANA
dua2 kamera tu mmg cik abe yg belikn...kali ni nmpk gaya kena beli sndiri....jap je guna rosak....huhuhu

NzA berkata...Reply To This Comment

to kasih salina
yg jenis mcm tu dh ada...rasa xsama la dgn kamera digital.......

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ berkata...Reply To This Comment

kak,
die mintak angkat dslr ler tew.. heheh
cam tau2 je tuan die nk dpt bonus kan.. hehehhe

NzA berkata...Reply To This Comment

TO LEILY
dslr dh ada leily..dh lama trperap dlm bagnya tu..susah la nk bwk sana sini...akak lbh suka kamera digital cz kecik n senang nk bawa sana sini..nk snap pic curi2 pn senang....hehehe...

Mrs JemariSuri@mama QiSha berkata...Reply To This Comment

wah mesti comei kan tudung 3 layer tu...^^

NzA berkata...Reply To This Comment

to JS
hehehe....kalau org tua pakai dh comot la....

ummiross berkata...Reply To This Comment

Teringat pulak lagi P. Ramlee, kita ubah skitlah, kalau dua2 merajuk ana beli satu lagi, hehehe..
Owh tudung 3 layers, teringin juga ummi ...

Nor Salmi berkata...Reply To This Comment

Pandai pulak rosak serentak kamera tu..
Jangan2 lepas ni, ada lagi entry pasal "terbeli".. hehe..

About me