Klik2

‎"Kadang2 Allah Sembunyikan Matahari..Dia turunkan Hujan,ribut & petir..Kita menangis dan bersedih. Kita tertanya-tanya kemana hilangnya Matahari?? rupa rupanya ALLAH ingin menghadiahkan pelangi yang amat INDAH utk KIta"

28 September 2016

Kisah Kemerdekaan 2016

Kisah basi dan berlapuk tapi ibu rasa belum terlambat nak buat n3.

Nak tepek sebagai kenangan di sini.
Kisah Bulan Kebangsaan.

Bukan murid je masuk pertandingan mewarna tapi cikgu terlibat sama.
Mewarna last minit.
Ni 90%  hampir siap.
Dapatlah Naib Johan.

Selain itu ada juga dianjurkan kelas Patriotik.
Maka dengan gigihnya cikgu menghias.
Anak-anak murid tolong jugak...tolong tengok...tolong buat kecoh.tolong sepah...bla..bla..bla...
He3x..apapun kami enjoy.
Suasana kelas...
Bendera sana sini.

pintu masuk....

Sudut patriotik...kad-kad ucapan dan kertas mewarna hasil kerja murid
3 Bestari.

sudut belakang...

aksesori kat meja murid....kat white board......

atas meja cikgu pun ada bendera berkibar.
Terkadang pandangan cikgu pulak terlindung nak memantau murid...he3x...

Alhamdulillah kelas ibu a.k.a 3 Bestari meraih Naib Johan.
Tak kisahlah 'cikgu'nya melabur wang ringgit dan keringat demi mengembirkan hati murid-murid.
Hamper pun licin hinggakan cikgu menggigit jari jelah.....

1 ulasan:

Yati berkata...Reply To This Comment

Hehehe.. seronok yati baca. Cantik dan meriah hiasan kelas kak Nza. :)

About me