Klik2

‎"Kadang2 Allah Sembunyikan Matahari..Dia turunkan Hujan,ribut & petir..Kita menangis dan bersedih. Kita tertanya-tanya kemana hilangnya Matahari?? rupa rupanya ALLAH ingin menghadiahkan pelangi yang amat INDAH utk KIta"

6 Mac 2014

Hadiah Telekong Lycra

Dah lama nak buat n3 ni tapi asyik tertangguh.
Beby dah 2 bulan kerja sambilan selepas tamat SPM di atas kehendaknya.
Katanya nak kumpul duit pergi Korea semata-mata nak jumpa abang K-Pop...hehehe....
Gaji pertama Beby belikan ibu telekung
yang lebih kurang sama dalam gambar tu.
Terharu sungguh ibu....huhuhu...
Tapi yang pelik dia beli warna pink.
Warna yang paling dia tak suka...
Beby juga belanja kami satey kambing, daging,
perut dan ayam...

Terima kasih Beby.
Moga Beby bertambah murah rezeki..insyaallah..
Telekong tu ibu simpan dulu..sayang nak guna...

19 ulasan:

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) berkata...Reply To This Comment

Cantiknya telekung lycra tu NzA... Alhamdulillah, bertuah NzA dpt anak yg ingat ibubapa .. ;)

Aziela berkata...Reply To This Comment

Alhamdulillah.... Dia tetap pentingkan keluarga dulu. Tudung tu memang selesa pakai. Saya beli sepasang di Wakaf Che Yeh. Pun tak pakai lagi. Sayang.

lieyalatif berkata...Reply To This Comment

alhamdulillah...anak yg solehah.....sejuk perut akak...

cantik telekung akak...lieya punye kaler purple heheheeh

NzA berkata...Reply To This Comment

@CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati)
Alhamdulillah, setakat ni dia mmg mcm tu..xsyg nk kluarkan duit utk kami....

NzA berkata...Reply To This Comment

@Aziela
Amin....moga dia tetap begitu smpai bila2...
2lh, syg pulak nk guna sbb sgt selesa n labuh...wah, aziela dh beli kt WCY ye....

NzA berkata...Reply To This Comment

@lieyalatif
amin..amin..amin...mudah-mudahan...

mmg selesa dipakaikan....

Joanna Yunus berkata...Reply To This Comment

Cantik kak ibu.. alhamdulillah... smoga beby mendpt keputusan cemerlang... alhamdulillah qayyum baru dpt satu subjek ujian... alhamdullah dpt A.. 1 markah lagi A+

MulutPayau berkata...Reply To This Comment

Alhmdulillah ..
Cantik telekung tu...

NzA berkata...Reply To This Comment

@Joanna Yunus
2LH, SELESA DIPAKAI....Insyaallah...amin..
Alhamdulillah..moga Qayyum terus cemerlang....

NzA berkata...Reply To This Comment

@MulutPayau
amin...mmg selesa dipakai....

ummiross berkata...Reply To This Comment

Alhamdulillah..sejuk hati kan NzA,pandai pula Beby pilih, cantik!.

Hehe..peminat K-Pop ye Beby, insyaAllah moga tercapai impian nak ke Korea.

NzA berkata...Reply To This Comment

@ummiross
xsangka dia belikan telekong tu ummi.....
mmg peminat k-pop sorg nie..mudah-mudahan trcapailah impian dia tu...

Jemari_Suri berkata...Reply To This Comment

Wah bestnye sis...hehe...nk tumpang gak gi jumpa k pop hehe...

Zefa NorAsmara berkata...Reply To This Comment

Pilihan yang tepat untuk sebuah hadiah.. Tgk telekong lycra ni teringat watak utama cerita Projek memikat Suami.. hehe.. Sbb dia pakai telekung lycra gak bila babak solat..

NzA berkata...Reply To This Comment

@Jemari_Suri
xsangka dpt hadiah telekong tu..
jom3x....mayb bln sept kot pergi..tapi akak sdg rancang nk p kundasang dulu...jom la join.

NzA berkata...Reply To This Comment

@Zefa NorAsmara
2lh, hadiah yg mmg sgt2 diperlukan....oic, akak xtgk pulak....

Sheila Salim berkata...Reply To This Comment

Assalamualaikum kak, bestnya beby belikan telekung untuk ibu.. baiknya. semoga bertambah murah rezeki beby ~~~

NzA berkata...Reply To This Comment

@Sheila Salim
2lh, akak pn xsangka dia hadiahkn telekong tu.....

Nor Salmi berkata...Reply To This Comment

Pandai Beby pilih hadiah. Dah tentu paling kurang 5 kali sehari dia diingati..

About me