Klik2

‎"Kadang2 Allah Sembunyikan Matahari..Dia turunkan Hujan,ribut & petir..Kita menangis dan bersedih. Kita tertanya-tanya kemana hilangnya Matahari?? rupa rupanya ALLAH ingin menghadiahkan pelangi yang amat INDAH utk KIta"

14 September 2011

Tersentap dan Moody.

Hari ni mood ibu tak begitu elok sikit.
Moody....moody....moody....
Pagi-pagi dah tersentap di tempat kerja.
Dan bila dah tersentap ada hati yang terluka.
Kalau pagi dah tersentap memang 
moody jelah sepanjang hari kat tempat kerja..

Nasib baik ada kawan-kawan baik dan memahami.
Sekurang-kurangnya adalah tempat meluahkan perasaan.
Dan ada "pot" tempat kami berkumpul untuk mencurahkan 
rasa yang sama.
Mana lagi kalau bukan kantin.
Masa tulah makan tak hinggat dunia......

26 ulasan:

ummiross berkata...Reply To This Comment

hehe NzA, sentap pun boleh makan sampai tak hengat dunia...
Betul jugak kan, kadang2 makan ni boleh jadi terapi minda...

Teratak Hami berkata...Reply To This Comment

Sabar kak ... dugaan kerja. Dalam tersentap tu boleh jugak releasekan kat kantin. Tersentap macam mana yg membolehkan kita rehatkan diri di spa ke?

sizuka[Izzati] berkata...Reply To This Comment

sy pun kalo moody mesti makan.HAHA.semoga akak cepat2 tenang :)

NzA berkata...Reply To This Comment

to ummiross
bila stress mmg jadi camtu ummi...makan..makan dan makan....he..

NzA berkata...Reply To This Comment

to hami
betul tu....nasib baik ada kawan2 disisi.....best gak kalu p spa.

NzA berkata...Reply To This Comment

to sizuka
makan menenangkan....

Mama QS berkata...Reply To This Comment

:) sentap atau moody tak apa bu... asalkan boleh makan :)

NzA berkata...Reply To This Comment

to mamaQS
makin moody mkn brselera....

MulutPayau berkata...Reply To This Comment

samalah tu..kalau moody, kntinlah tempat lepaskan tensen...

NzA berkata...Reply To This Comment

to MP
2lh pot yg trbaik ada kt sk hu.hu.hu..

Areef Ibn Naim berkata...Reply To This Comment

salam,

alamak, kakakku dh tersentap... cool down kak... meh, makan delembong boyo, hehehe... sy suka gak, tp manis, hehehe...

NzA berkata...Reply To This Comment

to areef
sskali trsentap best gak..boleh buka kelab2 gosip2 kt kantin...hi.hi.hi...akak dh ok dik....xsmpt nk mkn pn glembong boyo tu...

Dinas Aldi berkata...Reply To This Comment

Saya pun pagi tadi ada mulut longkang komen laser pasal beg kamera saya tapi mood saya tersangat baik hari ni & tak affected langsung. Siap nyanyi kuat2 lagi dalam staffroom, kehkehkeh!

ibuintan berkata...Reply To This Comment

kantin memang 'pot' terbaik


dah okey ke Nza

Cikli berkata...Reply To This Comment

kalau tersentap, terus pi santap. settle

lieyalatif berkata...Reply To This Comment

OLOLOLO cian akak...dah jgn sentap2 kak yeak...tenyumm tenyuuum tikitttt.....haaa baru tomeeeyyy he he he

selamat bercuti kak esok...selamat hari malaysia...

wahida berkata...Reply To This Comment

siapa yg buat akak saya ni sentap dan moody pagi2 ni ha??

meh tunjuk kat saya...

Ena berkata...Reply To This Comment

ena pun tak suka if pagi2 dah sentap.. memg moody sampai ke petang lah jawabnya.. uhuu

NzA berkata...Reply To This Comment

to dinas
mmg pagi2 kalau ada yg buat hal terus xde mood..
Apa kata dinas baling je beg tu kt muka org yg suka kutuk2 tu...hi..

NzA berkata...Reply To This Comment

to ibuintan
mmg tmpt trbaiklah kak...

Alhamdulillah dh ok dgn sokongan rakan2...

NzA berkata...Reply To This Comment

to cikli
mmg dh p menyantap...he...legaaaaaaaaa!!!!

NzA berkata...Reply To This Comment

to lieya
thanks lieya..akak dh ok..dh boleh senggeh..

esok cuti ttp lusa kena p program sk....

NzA berkata...Reply To This Comment

to wahida
kang akak tunjuk wahida lak trsentap...he..

NzA berkata...Reply To This Comment

to ena
yelh ena, kalau pagi2 dh sentap terus xde mood nk wat kerja....

Puan Kutu berkata...Reply To This Comment

biaslah tu kak, kadang2 moody.itu normal.klu hari2 tu baru problem!hehe..

NzA berkata...Reply To This Comment

to PK
betul tu PK..skrg dh ok...he..

About me