Klik2

‎"Kadang2 Allah Sembunyikan Matahari..Dia turunkan Hujan,ribut & petir..Kita menangis dan bersedih. Kita tertanya-tanya kemana hilangnya Matahari?? rupa rupanya ALLAH ingin menghadiahkan pelangi yang amat INDAH utk KIta"

29 Jun 2011

Pemantauan

Seawal 8.30 pagi datanglah serombongan 
Pemantau PTP Daerah yg ibu tunggu2....
Tunggu la sangat....
6 org semuanya.
2 org angkut dslr, 
4 org angkut fail n ibu angkut diaorang utk 
di bawa ke bilik2 khas.
Ala2 pemandu pelancong gitu..
Sebab tu hari ni ibu pakai baju PPIM yg bling2
Biar silau mata depa..,,,ha,ha,ha,,

Satu persatu ibu tunjukkan bilik2 khas sambil berceloteh mcm2....
Dah siap sesi jln2 + terjah2, 
tunjukkan pula movie yg ibu buat dr program Ulead di LCD.
Dah abis, tunjukkan pulak program dr power point...
Xcukup dgn itu, tunjuk pula Blog PSS.
Xcukup lagi tambah FB PSS.

Rombongan pemantau mula nak bergerak n serang PSS...

 Ha, ko......timbunan fail2 dibelek secara detail...Sehelai xtinggal...

 Xcukup dengan fail, ibu kena jalani sesi interview..
Mcm nk mohon kerja lak rasanya.
1 lawan 4.
Agak2 sapa yg menang?????
Mcm2 soalan ditanya.
Lebih 200 soalan beb!!!!
200 OKEY!!!!
Mau peluh ibu xmengalir sampai ke kaki....

Bukan setakat kena interview,
setiap inci PSS diselidiki, disemak, ditenung, di tilik....
Mau ibu xrasa seriauuuuu!!!
Rasa mcm banduan pn ada....hu.hu.hu....

Hampir 4 jam ibu ditanya,
disoal, diselidik,
dijadi bahan experiment,
diasak2 dgn mcm2 soalan.
Tiba2 ibu tertanya2, 
"Depa ni nk dtg memantau ke nk cari BANDUAN"...
2lh, bila buat cincai kena serang,
Bila dicop CEMERLANG lagi dasyat......
So apa yg perlu ibu buat????????
CONFIUS!!!!!!!

p/s:
Badan + otak rasa penat ttp mata xmo pejam.
Nk berbuka dgn apa ye ptg nie........

40 ulasan:

Puan Kutu berkata...Reply To This Comment

kesian ibu..bawak2 la berehat n tido..zzzz...

NzA berkata...Reply To This Comment

to PK
nk tidur ttp mata xmo lelap....

ibuintan berkata...Reply To This Comment

huih.... memang cemerlang ni, berbaloi peluh mengalir ke kaki

CuTeMiUt78 berkata...Reply To This Comment

ooppsss... smpi camtu sekali ya kak...

NzA berkata...Reply To This Comment

to ibuintan
ttp 2lh, penat xleh nk cerita....

NzA berkata...Reply To This Comment

to cutemiut
mmg detail skali...abis diselongkar...

Iela Fazielah berkata...Reply To This Comment

biasalakak...yg penting dpt cemerlang tu..hehe... ila pun pikir nak bukak posa ape ptg ni

NzA berkata...Reply To This Comment

to iela
itulh serba salah rasanya....

2lh, xde mood la nk fikir lauk apa...hu...

♥♥syahadah♥♥ berkata...Reply To This Comment

banyaknye soalan.....
boleh ke jawb kak....apapun tahniah kak berposa ...ganti ke?

Mohamadazhan.com berkata...Reply To This Comment

ish...macam tu sekali depa mai semak guru...takut lak sy ni nnti..hee

♥MAMASYAZA♥ berkata...Reply To This Comment

dari gambar yang su tengok ni, memang cantik le bilik pss sekolah akak. mesti keputusannya cemerlang nanti

ainnoraini berkata...Reply To This Comment

lepas ni boleh berehat ye...

NzA berkata...Reply To This Comment

to syahadah
mmg byk hada..trkedu rasanya...jawab sekadar yg mampu,...

akak posa sempena israj mikraj...

NzA berkata...Reply To This Comment

to azhan
depa semak fail2 calon PSS Cemerlang...2 yg tensinya dik, bila kita buat utk kepuasan diri xpasal2 org lain lak nk pantau...hu...

NzA berkata...Reply To This Comment

to mamasyaza
xdelh su...biasa2 aja ttp entah camne boleh trcalon....

NzA berkata...Reply To This Comment

to ainnoraini
xleh rehat lagi la ain cz esok kena bawak budak p ke program anjuran PPD lak...

Izan Ishak berkata...Reply To This Comment

mak aiiii kak..sampai 200 soklan dia tanya... mmg berpeluh dibuatnya tu~

Mama QS berkata...Reply To This Comment

berehat le Puan Ibu...

Miecyber berkata...Reply To This Comment

Dasyatnya cara mereka buat audit..

Mesin ATM Untuk Ikan Di Pulau Tioman

NzA berkata...Reply To This Comment

to izan
mau xberpeluh izan...

insan marhaen berkata...Reply To This Comment

Macam kena odit ISO 9000 jer..

Dinas Aldi berkata...Reply To This Comment

dasat sungguh sesi terjahan ni, teliti sungguh depa check na?

ummiross berkata...Reply To This Comment

NzA, ummi dengar pun, aaah semput!

NzA berkata...Reply To This Comment

to IM
iso 9004 kot...hi...

NzA berkata...Reply To This Comment

to mama QS
masih xleh nk rehat lg..esok kena p program lain lak....

NzA berkata...Reply To This Comment

to miecyber
entah apa la yg mrk nk sebenarnya...

NzA berkata...Reply To This Comment

to dinas
mmg teliti sgt2 smpai buat kita rasa stress thp gaban...

NzA berkata...Reply To This Comment

to ummiross
mmg semput + kecut...

siti murni berkata...Reply To This Comment

dah malam ni kak..ambil masa tenangkan diri..saya yang baca ni pun rasa macam semput jugak tuh...4jam kena usul periksa kan...aduhaii..

NzA berkata...Reply To This Comment

to siti murni
2lh, nk tenangkan diri n brsantai2 kt tilam tu...slmat malam dik.....

aku HIV positif berkata...Reply To This Comment

sgala pengorbanan smoga menjadi amal bakti di sisiNya.

NzA berkata...Reply To This Comment

to AHP
InsyaAllah..moga2 begitulah...

kakyong berkata...Reply To This Comment

wah , gitu sekali ke kak..

tujuannya utk apa tu? ade merit ke ni kak??

NzA berkata...Reply To This Comment

to kakyong
akak pn xtau kena begitu skali depa gali dan gali....

Areef Ibn Naim berkata...Reply To This Comment

salam,

wah, ni betul2 berpeluh ni, hehehe...

in sya allah, adalah kejayaan nnti tu, klu tk mng pun, at least dh siap bilik2 tu... gud luck kak!

IMANSHAH berkata...Reply To This Comment

jangan peluh2 kak, seronok sebenarnya, saya suka cabaran

NzA berkata...Reply To This Comment

to areef
mmg berpeluh sakan bila diasak camtu...

ttp tulh sekurg2nya kita dpt imput yg berguna....

NzA berkata...Reply To This Comment

to imanshah
betul tu iman, dan dr situ kita boleh lihat kelebihan n kekurangan kita...

Yati berkata...Reply To This Comment

Kesian kak Nza. Yati faham. Berat tugas seorang cikgu ni. Kakak Yati dulu pun guru perpustakaan dan PSS juga, banyak kerja, dia cerita, kita cuma mampu mendengar. sabor ye kak.

NzA berkata...Reply To This Comment

to yati mmg perlu ada kesabaran yg tinggi....

About me