Klik2

‎"Kadang2 Allah Sembunyikan Matahari..Dia turunkan Hujan,ribut & petir..Kita menangis dan bersedih. Kita tertanya-tanya kemana hilangnya Matahari?? rupa rupanya ALLAH ingin menghadiahkan pelangi yang amat INDAH utk KIta"

4 September 2019

Restauran Nasir NARATIWAT THAILAND

NARATIWAT-21.12.2018

Assalamulaikum semua....
Emmmm...kononnya nak abiskan kisah kami semasa bercuti ke
namun ianya dah bersawang juga akhirnya.
Oklah kita sambung sikit lagi.
Ibu dah draf lama kisah ni sebenarnya.
Selepas singgah di Masjid Kerisik,
 kami meneruskan perjalanan ke Narratiwat.
Pattani ke Naratiwat lebih kurang 1 jam lebih.

Nasir Seafood Restauran.


Seorang dikenakan 2250 bath = RM25-RM30.
Berbaloi-baloilah sebab pelbagai jenis seafood disediakan.
Pelbagai jenis nasi dan mee.
Pelbagai jenis bubur dan desert.
Makanlah sebanyak mana yang mampu ditampung perut....ha3x.

2 orang hero ni memilih seafood untuk dibakar.

Giliran kaum wanita pulak.


Surau pun ada disediakan di sini.
So tak perlu risau sampai pukul berapa sebab kita kita  solat je kat sini.

Ok..dah kenyang kita balik ke pangkal jalannnnnn......

5 ulasan:

Farhana Jafri berkata...Reply To This Comment

fuhhh murah la sebab seafood dia fresh & banyak pilihan.

Kak Vit berkata...Reply To This Comment

Perghh, mesti murah dan fresh ni. Tenguk banyak pilihan tu.

mummy_ayu berkata...Reply To This Comment

bht 2250 tu dah nak rm 300 dah. bht 250 kot... baru around rm 30
murah la...best!!!

عبده العمراوى berkata...Reply To This Comment


شركات كشف تسربات المياه بالاحساء
افضل شركة كشف تسربات المياه بالاحساء

Susan berkata...Reply To This Comment

I am all that much satisfied with the substance you have said. I needed to thank you for this extraordinary article. What are some of the cheapest places to travel to in the world? From Asia to Africa and Europe, Things to do 's got budget breakdowns for the cheapest ...

About me