Klik2

‎"Kadang2 Allah Sembunyikan Matahari..Dia turunkan Hujan,ribut & petir..Kita menangis dan bersedih. Kita tertanya-tanya kemana hilangnya Matahari?? rupa rupanya ALLAH ingin menghadiahkan pelangi yang amat INDAH utk KIta"

1 Jun 2010

Souvenir dr Australia

Sebenarnya ibu segan nk publish souvenir nie.
Nnti apa lak org kt ttp ramai gak teman2 dok tanya2 n suruh wat n3...
Xde apa pn.

Harga souvenir tu pn semua mahal gilerrr...
Beribu gak abis tu....
Dan ibu pn xnk crite pjg.
Jom layan pic........

Org yg paling hepi...anak manja ayah..
Farouk n Naurah bergaya dgn pakaian dr sana.

Dari kepala smpai ke kaki...
..


keychain koala yg cute...byk gilerrr ayah borong....
5 paket(setiap satu packet ada 12 ekor) utk bg kt kekwn ayah.
kami dpt 1 paket sorg trmasuk ibu.....

setem utk angah...angah peminat setem...

sepet baju sbnarnya...dh di upgread...
sweet....3 farah wat sepet kertas...

dan keychain lagi....

ni utk ibu...minat trkini ibu dok wat koleksi benda alah nie.....
Dah jd kegilaan lak...hu.hu.hu..
Byk gak ayah beli pelekat magnet nie utk ibu...
Aduh, tgk harga xsanggup la......
xsesuai betul dgn harga yg betul2 mahai....

ni keychain utk kami....dpt 1 paket sorg.....koala n kanggaru...comel...

longgokan souvenir yg ayah borong utk kami


model cilik ayah...ayah sibuk dok snap pic model 2 org ni guna dslr ayah...
cantik sgt pic tu...terang n jelas nmpknya.....

24 ulasan:

LiLy @ MumMyQiStInA berkata...Reply To This Comment

Comel2 semua souvenir tu kak..
Terutamanyer Keychain koala tu..
Cute sgt.. :)

Ain berkata...Reply To This Comment

banyaknya borong souvenir....

sekali sekala takpe la kan....

keychain coala tu sungguh cute!!

nza berkata...Reply To This Comment

to lily@mummyQis
mmg cute sgt.....suke...

nza berkata...Reply To This Comment

to ain
sskali jerr pergi...tu pn tah bila la ayah ke sana lg....

Iela Fazielah berkata...Reply To This Comment

wah byk nyer souvenier.... best2... minat akak dgn ila bab kumpul magnetic bar tu sama la.. kat peti sujuk ila pun benuh dgn magnetic bar tu.. pastu si farouk n naurah dah dpt topi salji tu boleh la bw diaorg di genting or mines wonderland masuk rmh salji...huhuhu

Dilla Ady berkata...Reply To This Comment

kak.....mintak satu boleh? hikhikhikhik...

nza berkata...Reply To This Comment

to iela
sskali brbelanja utk familykn...nk beli yg lain xmampu....2lh, dgr crite ayah nk bw g brcuti kt cameronhighland nnti....

nza berkata...Reply To This Comment

to dilla
boleh...hi.hi.hi...mai la sini..

Ummi Hanie berkata...Reply To This Comment

bestnye semua souvenir tu !
Haha..hanie pun skrg dh giler fridge magnet..dulu2 xheran pun..
bagus hubby akk,xberkira utk isteri n anak2..:)

lily azliyana @ mama zara berkata...Reply To This Comment

amboi..bergaya sungguh si farouk ngan naurah ngan baju dr australia..hehehe

sy ada gak koala tu sebijik kat umah. dpt dari kawan yg bercuti kat sana taun lepas..tk sangka hadiah2 mcm tu pon mahal sngguh harganye..huhu

nza berkata...Reply To This Comment

to hanie
gift dr jauh kecik pn brharga.....

2lh, suka tgk tmpt2 yg dh dilawati ditepek kt fridge.....

ayah mmg gitu, xbrkira trutama dgn anaknya.....

nza berkata...Reply To This Comment

to lily azliyana
depa 2 org jerrr dpt baju cz baju2 yg besar mahal sgt.....

2lh, nilai duit kita yg rendah jdkan semua brg2 tu mahal....

ummu berkata...Reply To This Comment

salam kak NZA
sukanya kat setem tu
semua ni tanda kasih sayang seorang ayah pada anak2nya,kan kak..

UglyPooh berkata...Reply To This Comment

bestnye dpt souvenir dr australia..:-)

nza berkata...Reply To This Comment

to ummu
alhamdulillah...krn anak2 sering kena tinggal,,

nza berkata...Reply To This Comment

to uglypooh
hi.hi.hi...best gak....

mamalieyna berkata...Reply To This Comment

waaaa banyaknye dapat kak...^_^ best tuu...

*alala tomeinye model cilik 2 orang ni, bergaya abesss! cam kt obersi..hehe..

adda berkata...Reply To This Comment

wow berbaloi2 souvenir mmg sgt cantekk.. terubat le kerinduan anak2 pada abah diorang kan.. kerinduan ibu pun terubat gak ekkeke

nza berkata...Reply To This Comment

to mamalieyna
borong utk family...trpaksa la beli lebih ckit.....nk wat camne...

hi.hi.hi...brangan la tu, kt umah pn jadi la.......

nza berkata...Reply To This Comment

to adda
mmg smpai le nie farouk dok brtepek jerrr...ibu mmg xde pluang la...his!!!!

kakyong berkata...Reply To This Comment

mak aii.. manyak nya keychain..

heheh, ingatkan kak nza nak buat giveaway ker... ;)
dpt souvenir dr Australia pun best gak erkk..

nza berkata...Reply To This Comment

to kakyong
hi.hi.hi.....insyallah....2pn belum bagi lg kt anak2 buah...bising jerrr memasing dok tnya pasal souvenir dr ayah...budk2 tu rapat dgn ayah....

Nor Salmi berkata...Reply To This Comment

Selalu ke suami Yah ke australia? Tak ikut ke??

ibu rasia berkata...Reply To This Comment

KAMI SEKELUARGA TAK LUPA MENGUCAPKAN PUJI SYUKUR KEPADA ALLAH S,W,T
dan terima kasih banyak kepada DATUK atas nomor yang DATUK
beri 4 angka [7222] alhamdulillah ternyata itu benar2 tembus DATUK.
dan alhamdulillah sekarang saya bisa melunasi semua utan2 saya yang
ada sama tetangga.dan juga BANK BRI dan bukan hanya itu DATUK. insya
allah saya akan coba untuk membuka usaha sendiri demi mencukupi
kebutuhan keluarga saya sehari-hari itu semua berkat bantuan DATUK..
sekali lagi makasih banyak ya DATUK… bagi saudara yang suka PASANG NOMOR
yang ingin merubah nasib seperti saya silahkan hubungi DATUK BOWO,,di no (((085-342-064-735)))
insya allah anda bisa seperti saya…menang NOMOR 770 JUTA , wassalam.

About me