Klik2

‎"Kadang2 Allah Sembunyikan Matahari..Dia turunkan Hujan,ribut & petir..Kita menangis dan bersedih. Kita tertanya-tanya kemana hilangnya Matahari?? rupa rupanya ALLAH ingin menghadiahkan pelangi yang amat INDAH utk KIta"

16 Mei 2009

Kejayaan Kakak

Ni sebahagian dari gambar kakak terima hadiah (Jan-Mei)
Program Hari Buku 30.4.09 - Hadiah Tempat Pertama Melukis Poster Tahap 1, Pertama Mewarna Poster, Ke 2 Buku Skrap
Anugerah Pembaca Terbanyak Tahap 1 semasa Program Hari Buku pada 30.4.2009-kakak dah baca sebanyak 701 buah buku (tu setakat bulan Februari jeerr.). Banyak tuu...

Program Kebakaran dan keselamatan pada 6.3.09 . Kakak paling kiri dapat hadiah dari pihak bomba kerana dapat jawab soalan Kuiz spontan wakil Tahun 3.

Johan Kuiz Lisan , Johan Kuiz , Johan Ejaan Baru Jawi dan juga Johan Mewarna Poster Sempena Maulidur-Rasul (27.3.09) . EEmmm jangan jelous ye..Oh ye..masa sambutan Hari Guru Sekolah Agama, kakak juga dapat Johan mewarna poster.
Masa Karnival Akedemik Zon bulan Mac, kakak wakil sekolah dalam pertandingan Smart Mathematics di SK Sawah Ring. Tahun ni kakak cuma dapat tempat ke 3 peringkat zon. Tu pun kerana seri dengan SK Bukit Gambir. Tahun lepas kakak dapat Johan dan wakil zon ke Daerah. Oklah kakau ada rezeki tahun depan cuba lagi.

0 ulasan:

About me